Telebonus z Mothership

Opublikowano: 20 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Grupa komunikacji marketingowej Mothership prowadzi zaawansowane rozmowy z firmą Telebonus – pierwszym Klientem pozyskanym dzięki nawiązaniu współpracy z Dexus Partners (autoryzowany doradca na rynku New Connect).
Telebonus planuje swój debiut na New Connect. Współpraca będzie polegała na dostarczaniu prze spółki grupy Mothership wybranych usług z obszaru komunikacji marketingowej, w tym m.in. : przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej, aktywności mające na celu wsparcie sprzedaży usług oferowanych przez Telebonus oraz działania z zakresu experiental marketing w segmencie B2B i B2C. Projektem specjalnym będzie współpraca dotycząca MVNO.

„Poszukiwaliśmy firmy, która będzie w stanie skutecznie zrealizować nasze nietypowe potrzeby marketingowe. Stąd pomysł współpracy z grupą Mothership, która posiada zaplecze w postaci szerokiego zakresu usług” – mówi Maciej Brzezicki, Prezes firmy Telebonus.

„Cieszy nas, że dość nietypowa dla rynku marketingowego koncepcja współpracy z Dexus Partners przekłada się na konkretne realizacje. Mamy nadzieję, że uda nam się z sukcesem wesprzeć rozwój firmy Telebonus” – mówi Tomasz Grzybowski, Partner w grupie Mothership.

Hanna LaskowskaTelebonus z Mothership

Podziel się!

O autorze

hania