Grupa komunikacji marketingowej Mothership prowadzi zaawansowane rozmowy z firmą Telebonus – pierwszym Klientem pozyskanym dzięki nawiązaniu współpracy z Dexus Partners (autoryzowany doradca na rynku New Connect).
Telebonus planuje swój debiut na New Connect. Współpraca będzie polegała na dostarczaniu prze spółki grupy Mothership wybranych usług z obszaru komunikacji marketingowej, w tym m.in. : przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej, aktywności mające na celu wsparcie sprzedaży usług oferowanych przez Telebonus oraz działania z zakresu experiental marketing w segmencie B2B i B2C. Projektem specjalnym będzie współpraca dotycząca MVNO.
„Poszukiwaliśmy firmy, która będzie w stanie skutecznie zrealizować nasze nietypowe potrzeby marketingowe. Stąd pomysł współpracy z grupą Mothership, która posiada zaplecze w postaci szerokiego zakresu usług” – mówi Maciej Brzezicki, Prezes firmy Telebonus.
„Cieszy nas, że dość nietypowa dla rynku marketingowego koncepcja współpracy z Dexus Partners przekłada się na konkretne realizacje. Mamy nadzieję, że uda nam się z sukcesem wesprzeć rozwój firmy Telebonus” – mówi Tomasz Grzybowski, Partner w grupie Mothership.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.