Od 11 lutego br wszyscy użytkownicy PLAY, mogą płacić za usługi i towary przy użyciu swoich telefonów komórkowych.
System mPay pozwoli użytkownikom sieci PLAY na płatności w tradycyjnych punktach sprzedaży (takich jak np. restauracje, kawiarnie czy automaty do sprzedaży napojów), płatności internetowe oraz płatności zdalne.
Aby skorzystać z usługi posiadacz telefonu musi założyć konto w systemie mPay i dokonać pierwszego zasilenia tzw. „elektronicznej portmonetki”. Następnie użytkownik otrzymuje SMSem potwierdzenie wpłaty i prośbę o zdefiniowanie indywidualnego kodu PIN, który umożliwia dokonywanie zakupów przy użyciu telefonu komórkowego.
Od 11 lutego br PLAY wprowadza także ofertę promocyjną, w czasie jej trwania nie są pobierane opłaty za połączenia wykonane z numerami mPay, co oznacza, iż opłata za usługę promocyjną jest zawarta odpowiednio w kwocie Abonamentu w przypadku Oferty PLAY Abonament i PLAY dla Firm, w kwocie doładowania konta w przypadku Oferty PLAY Mix lub w kwocie doładowania w przypadku Oferty PLAY Karta. Oferta obowiązuje do odwołania.
Już niebawem klienci PLAY będą mogli płacić telefonem komórkowym też za parkowanie w centrum Warszawy.
www.mpay.pl
Zapraszamy też do nowego działu: TECH (Komputery, Telefony, Foto…)
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.