Crowley Data Poland wprowadza kompleksowe usługi głosowe umożliwiające wykonywanie ekonomicznych połączeń telefonicznych. Rozwiązania głosowe Crowley są integrowane z istniejącą u Klienta infrastrukturą telekomunikacyjną, dzięki czemu nie ma konieczności zakupu dodatkowych urządzeń bądź zmiany sposobu korzystania z aparatów telefonicznych. Rozwiązania głosowe TeleKontakt, TeleKontakt ISDN oraz TeleKontakt IP gwarantują najwyższą jakość oraz pozwalają na faktyczną redukcję kosztów prowadzenia rozmów telefonicznych nawet do 40%.
„Rozmowy telefoniczne naszych abonentów rozliczamy co do sekundy i bez dodatkowych opłat za zestawienie połączenia. Oznacza, to że płacą oni tylko za realny czas trwania połączeń. Jako jedna z pierwszych firm telekomunikacyjnych w Polsce wprowadziliśmy jednosekundowe naliczanie już w usłudze opartej o technologię VoIP. W ramach wdrożonych w maju rozwiązań głosowych TeleKontakt proponujemy w standardowej ofercie systemy rabatowe, gwarantujące uzyskanie coraz korzystniejszych upustów w miarę wzrostu ruchu generowanego przez Klienta. Wdrożenie usługi poprzedzone jest zawsze dokładną analizą dotychczasowych wydatków na połączenia. Ponadto, usługa umożliwia kontrolę wydatków telekomunikacyjnych. Wraz z fakturą Klient otrzymuje zbiorczy raport dotyczący ilości, czasu oraz kosztów rozmów w podziale na różne numery DDI.”- mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Ile kosztuje wynajem kontenerów biurowych?Kontener biurowy może z powodzeniem zastąpić tradycyjny lokal, jeśli warunki nie pozwalają na jego stworzenie. To rozwiązanie doceniają szczególnie przedsiębiorcy, ...
- Odzież robocza w różnych kombinacjach przez całe latoW sezonie wiosenno-letnim firma Mewa, świadcząca usługi tekstylne, oferuje kompletne wyposażenie od jednego dostawcy aż po krem chroniący przed działaniem ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Booksy uruchamia platformę Zakupy i rozpoczyna współpracę z marką SemilacBooksy, stworzył unikatową na skalę europejską i jedyną tego typu platformę w Polsce. Semilac został pierwszym partnerem, którego produkty dostępne ...
- InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkownikówJuż 1,5 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego ...
- BaseLinker Index: gorący kwiecień w polskim e-commerceAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.