TeleKontakt w Crowley'u

Crowley Data Poland wprowadza kompleksowe usługi głosowe umożliwiające wykonywanie ekonomicznych połączeń telefonicznych. Rozwiązania głosowe Crowley są integrowane z istniejącą u Klienta infrastrukturą telekomunikacyjną, dzięki czemu nie ma konieczności zakupu dodatkowych urządzeń bądź zmiany sposobu korzystania z aparatów telefonicznych. Rozwiązania głosowe TeleKontakt, TeleKontakt ISDN oraz TeleKontakt IP gwarantują najwyższą jakość oraz pozwalają na faktyczną redukcję kosztów prowadzenia rozmów telefonicznych nawet do 40%.

„Rozmowy telefoniczne naszych abonentów rozliczamy co do sekundy i bez dodatkowych opłat za zestawienie połączenia. Oznacza, to że płacą oni tylko za realny czas trwania połączeń. Jako jedna z pierwszych firm telekomunikacyjnych w Polsce wprowadziliśmy jednosekundowe naliczanie już w usłudze opartej o technologię VoIP. W ramach wdrożonych w maju rozwiązań głosowych TeleKontakt proponujemy w standardowej ofercie systemy rabatowe, gwarantujące uzyskanie coraz korzystniejszych upustów w miarę wzrostu ruchu generowanego przez Klienta. Wdrożenie usługi poprzedzone jest zawsze dokładną analizą dotychczasowych wydatków na połączenia. Ponadto, usługa umożliwia kontrolę wydatków telekomunikacyjnych. Wraz z fakturą Klient otrzymuje zbiorczy raport dotyczący ilości, czasu oraz kosztów rozmów w podziale na różne numery DDI.”- mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.

http://www.crowley.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top