Serwis teltel.pl daje możliwość wysyłania tej samej wiadomości (dźwiękowej, tekstowej, nagranej własnym głosem) do wielu odbiorców, przy wykorzystaniu telefonii stacjonarnej lub mobilnej. Dzięki narzędziom serwisu teltel.pl, użytkownicy mają pewność, że wiadomość zostanie wysłuchana.
Sposobów na przekazywanie wiadomości w dzisiejszych czasach jest wiele, jednak czy informacja na pewno dociera do odbiorcy? Czy wiadomość odebrana jest w określonym czasie i niezależnie od miejsca, w którym się nasz odbiorca znajduje? Dzisiaj telefon jest powszechnym urządzeniem, z którego korzysta praktycznie każdy i wszędzie. Dzięki narzędziom serwisu teltel.pl, użytkownicy zyskują pewność, że wiadomość przez nich wysłana dotarła do odbiorcy i co najistotniejsze – została przez niego wysłuchana/odczytana.
Serwis teltel.pl jest przyjaznym narzędziem, dającym możliwość wysyłania tej samej wiadomości (dźwiękowej, tekstowej, nagranej własnym głosem) do wielu odbiorców, przy wykorzystaniu telefonii stacjonarnej, jak i mobilnej. Oferta serwisu skierowana jest zarówno do podmiotów gospodarczych, takich jak: biura podróży, kluby sportowe, czy firmy windykacyjne, jak również do klientów indywidualnych. Serwis pozwala za pomocą funkcji wysyłania tej samej wiadomości do wielu odbiorców informować o terminach spotkań, ofercie firmy, zapraszać na konferencje i szkolenia. Dzięki funkcjonalności powtarzania wysyłania wiadomości do tego samego odbiorcy teltel.pl wspomaga np. przypominanie dłużnikom o nieuregulowanych zaległych należnościach.Wysłanie wiadomości do kilkuset odbiorców zajmuje kilkanaście sekund i finansowo jest bardziej konkurencyjne niż wykonanie tych samych połączeń przez operatora tradycyjnej sieci stacjonarnej, bądź też komórkowej.
Rozwiązania zastosowane w serwisie oparte są na nowoczesnych technologiach niewymagających instalowania na komputerze specjalnego oprogramowania. Wszystkie operacje wykonuje się poprzez okno dowolnej przeglądarki internetowej. Prosta rejestracja oraz funkcjonalność serwisu dają możliwość wysłania wiadomości do setek lub tysięcy kontaktów przy wykorzystaniu Internetu.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.