24 listopada b.r. eksperci firmy Acxiom poprowadzą warsztaty szkoleniowe na temat nowoczesnych rozwiązań marketingu baz danych ukierunkowanych na potrzeby i specyfikę funkcjonowania organizacji nie nastawionych na zysk.
W trakcie spotkania zostaną poddane analizie przykłady działań instytucji charytatywnych na rynku europejskim i ich metody kontaktu z donatorami oraz beneficjentami. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję zapoznać się z nowatorskimi narzędziami marketingu precyzyjnego, które umożliwiają podniesienie efektywność pozyskiwania środków na rzecz funkcjonowania organizacji i realizowanych przez nie akcji.
Będzie to także dobra okazja do identyfikacji możliwości rynkowych oraz zastanowienia się nad problemami i ograniczeniami z jakimi spotykają się tego typu instytucje w codziennej działalności.
Warsztaty odbędą się w siedzibie firmy, przy ulicy Domaniewskiej. Do uczestnictwa w spotkaniu zaproszono wszystkie wiodące na polskim rynku organizacje non profit.
Acxiom Polska prowadzi cykliczne szkolenia i seminaria dla przedstawicieli różnych branż. Do tej pory w podobnych spotkaniach uczestniczyli min. reprezentanci agencji i domów mediowych oraz dotychczasowi klienci firmy. W najbliższym czasie Acxiom planuje także organizację seminarium skierowanego do firm działających w branży farmaceutycznej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.