Adkontekt poprosił wydawców serwisów internetowych i blogerów o udział w badaniu dotyczącym oceny oferty i zarobków. W badaniu wzięło udział 75 osób.
Adkontekst w ostatnim okresie wprowadził wiele nowości w ofercie, najważniejsze z nich zostały pozytywnie ocenione przez wydawców. 67 proc. z nich pozytywnie ocenia emisję reklamy w formie wysuwanego layera. 61 proc. pozytywnie ocenia również możliwość wyświetlania reklam na zdjęciach. W badaniu pojawiło się również pytanie o nowy panel – 63 proc. ankietowanych uważa, że to dobry krok.
Adkontekst zdecydował się również na zadania pytania dot. zarobków – ponad 17 proc. badanych uważa, że zarobki w Adkontekst „nieco wzrosły” w porównaniu do zeszłego roku, 32 proc. ocenia, że są na podobnym poziomie, a jedynie 8 proc. osób zaznaczyło odpowiedź „trochę spadły”.
Wyniki badania przedstawiono również w formie infografiki.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.