Trwa sezon na zakupy grupowe, kolejny nowy serwis , który stara się zainteresować użytkowników zniżkami na usługi świadczone przez restauracje, salony kosmetyczne, siłownie i inne miejsca to Cuppon.pl.
Cuppon.pl to internetowa platforma lokalnych promocji, na której pojawiają się tanie oferty. Zasada działania ta sama co wszystkich ostatnio powstałych serwisów z tego segmentu: prezentowanie produktów lub usług przy zakupie, których możliwe jest uzyskanie wysokiego rabatu. Jedynym warunkiem uruchomienia oferty jest osiągnięcie minimalnej sprzedaży.
– Naszym celem jest zapewnie korzyści kupującemu jak i sprzedającemu. Dla przedsiębiorcy atutem jest pozyskanie nowych klientów z okolic swojej działalności, natomiast dla użytkowników jest doskonałą okazją do skorzystania atrakcyjnych cenowo ofert – tłumaczy jeden ze współzałożycieli serwisu cuppon.pl, Dawid Dusza.
Serwis rozpoczął swoją działalność w Krakowie. W najbliższych tygodniach wystartuje również w Katowicach, Bielsku-Białej i Wrocławiu. Wkrótce swoim zasięgiem obejmie także Warszawę, Łódź, Poznań i Trójmiasto.
W związku z planowanym dalszym rozwojem platformy, Cuppon.pl nie wyklucza pozyskania środków finansowych od inwestorów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.