Firma pożyczkowa Ferratum Group uruchomiła w Polsce nową usługę finansową. FerBuy ma być „pełną korzyści dla kupujących i sprzedających alternatywna forma płatności w sklepach internetowych”. System pozwala klientom na dokonanie zakupu online i zapłatę za otrzymany towar w późniejszym terminie.
FerBuy to system płatności działający na zasadzie „kup teraz, zapłać później”. Kupujący za pomocą FerBuy najpierw otrzymuje zakupiony towar, następnie dostaje fakturę – którą może spłacić w całości (w ciągu 14 dni) lub ewentualnie rozłożyć płatność w dogodny system ratalny. Rozwiązanie upraszczać ma sprzedającym administrację związaną z obsługą płatności czy wystawianiem faktur – ryzyko finansowe transakcji leży po stronie FerBuy.
Polska to jeden z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie. W związku z tym zdecydowaliśmy się na wprowadzenie FerBuy właśnie tutaj. Nasze rozwiązanie zapewnia całkowicie bezpieczną opcję płatności bez konieczności przekazywania w sieci poufnych informacji, takich jak numery kart kredytowych. Decydując się na FerBuy, sklepy internetowe wzbogacą swoją ofertę o alternatywną i bezpieczną formę płatności. Jestem przekonany, że korzyści które oferujemy zainteresują rynek e-commerce. Przewidujemy pozyskanie 100 partnerów handlowych projektu do końca 2013 roku – powiedział Caj Sjöman, szef FerBuy.
Polska jest trzecim, po Singapurze i Czechach, krajem, w którym Ferratum Group wprowadza ofertę FerBuy. System można zintegrować ze sklepem internetowym: firma oferuje wsparcie techniczne i marketingowe związane z wprowadzeniem i funkcjonowaniem nowej formy płatności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.