Firma Fujifilm zdecydowała o zaprzestaniu produkcji taśm filmowych, zarówno negatywów potrzebnych podczas kręcenia filmów, jak i pozytywów wykorzystywanych w projekcjach kinowych.
Począwszy od marca 2013 roku Fujifilm oprócz produkcji taśm filmowych zrezygnuje również z wytwarzania urządzeń związanych z obróbką taśm: urządzeń do nagrywania na kliszach ścieżek dźwiękowych oraz do przetwarzania chemicznego negatywów i pozytywów. Jedyną częścią rynku tradycyjnych klisz pozostanie rynek fotograficzny.
Krok firmy Fujifilm spowodawany jest przez przejściem rynku filmowego na produkcje filmowe wykorzystujące urządzenia cyfrowe, które są o wiele bardziej mobilne i dają możliwość szybkiej obróbki efektów bezpośrednio w miejscu kręcenia ujęć.
Firma Fujifilm zapowiedziała jednak, że będzie nadal oferować produkty dla branży filmowej takie jak obiektywy do filmowania i projekcji czy systemy zarządzania kolorami.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.