Sieć sklepów iSpot (www.ispot.com.pl), prowadzona przez oficjalnego polskiego dystrybutora produktów Apple, rozpoczęła współpracę z serwisem internetowym Chce.to (www.chce.to).
Serwis Chce.to umożliwia użytkownikom zakładanie chcelist, czyli spisów rzeczy jakie chcą mieć. W okresie przedświątecznym są to w większości chcelisty wymarzonych prezentów. Gdy użytkownik serwisu umieścił na swojej liście produkt Apple, to obok zdjęcia prezentowany jest odnośnik do tego produktu w internetowym sklepie iSpot. Dzięki temu osoby, które oglądają taką chcelistę mogą łatwo i bezpiecznie kupić wybrany produkt.
Produkty Apple są bardzo popularne na chcelistach użytkowników. Iphone, jest najbardziej “chcianym” produktem w całym serwisie. Chęć jego posiadania zadeklarowało już około 500 osób, a chcelisty na których jest wpisany były wyświetlane 120 tysięcy razy. Dodajmy do tego sporą popularność Ipodów oraz Macbooków i otrzymujemy spory potencjał reklamowy. Planujemy wykorzystać go właśnie współpracując z różnymi sklepami – mówi Marek Małachowski, prezes zarządu chce.to sp. z o.o.
Podobny model współpracy został wprowadzony także ze sklepami z innych branż, jak gizmobox.pl czy siedemnasta.pl. Chce.to zamierza nawiązać współpracę z kolejnymi sklepami, aby ułatwić użytkownikom kupowanie prezentów.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.