W ciągu dwóch lat Lidl zgromadził na Facebooku ponad 800 tys. fanów i 100 tysięcy komentarzy. W tym czasie pojawiło się ponad 2 tysiące wpisów, było również przeprowadzanych wiele akcji, np. czat z szefami kuchni Lidla czy wybierania promocji.
Social media to dla nas nie tylko „fun”, ale też edukowanie kulinarne, dzielenie się inspiracjami, umożliwianie kontaktu z ekspertami. Działa to też w drugą stronę – nasi fani codziennie udostępniają zdjęcia potraw, które zrealizowali według naszych przepisów, a także przesyłają własne impresje kulinarne – powiedziała Patrycja Kamińska, PR manager Lidl Polska.
Sieć Lidl jest także obecna w serwisie YouTube oraz Pinterest.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!