100 tys. użytkowników Gaminator.pl

Opublikowano: 7 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Niecałe cztery miesiące działalności, 100 tys. użytkowników, 350 recenzji, 5500 gier w bazie, 12 tysięcy screenów z gier, 1362 plików wideo do obejrzenia. Najmłodszy zawodnik na rynku portali o grach – Gaminator.pl – rozwija się coraz szybciej. – Tak szybki rozwój możliwy jest dzięki współpracy profesjonalnej redakcji Gaminatora z pasjonatami gier. Sama redakcja nie zdołałaby w tak krótkim czasie dodać …

Hanna Laskowska100 tys. użytkowników Gaminator.pl

K2 i Peugeot 207

Opublikowano: 21 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią „Dni Otwartych” ruszyła kampania wizerunkowa nowego Peugeot 207, następcy modelu 206. Kampanię, która potrwa do 30 czerwca, prowadzi agencja K2. Kampania ma na celu podkreślenie samego charakteru oraz rozlicznych walorów tego zjawiskowego „lwa”. Wśród nich wymienić należy niezrównany komfort, dynamiczne silniki, szklany dach, dwustrefową klimatyzację, czy nawet dyfuzor zapachów, będący w stanie sprostać …

Hanna LaskowskaK2 i Peugeot 207

K2 tworzy interaktywny dom mediowy

Opublikowano: 10 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

25 maja br. działalność operacyjną rozpoczął nowy dom mediowy ACR S.A. , specjalizujący się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w Internecie. Założycielem i głównym udziałowcem spółki jest K2 Internet S.A. , a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR jest …

Sylwester KozakK2 tworzy interaktywny dom mediowy

Rośnie skuteczność komunikacji internetowej w Polsce

Opublikowano: 27 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Media Contacts podobnie jak w latach ubiegłych postanowiło podsumować kampanie realizowane w polskim Internecie z wykorzystaniem unikalnego w skali europejskiej systemu Artemis. System monitoruje kampanie internetowe z poziomu ich skuteczności mediowej, brandingowej oraz biznesowej. Pomiarem objętych jest ponad 95% kampanii realizowanych przez Media Contacts. Badaniem objęty został okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2004 roku. Skumulowany zasięg wszystkich kampanii …

Sylwester KozakRośnie skuteczność komunikacji internetowej w Polsce

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA

Opublikowano: 23 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu mediowego IKEA w Internecie. Firma Media Contacts od blisko 2 lat współtworzyła strategie mediowego wykorzystania Internetu w komunikacji IKEA i realizowała kampanie reklamowe online. Wysoka efektywność Nowego Medium przyczyniła się do zwiększenia udziału Internetu w ogólnym media mixie IKEA. W związku z rosnącą rolą Internetu w komunikacji marketingowej IKEA podjęła decyzję o zorganizowaniu …

Sylwester KozakMedia Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA