MediaMarktSaturn Polska wdraża nową platformę e-commerce dla swojego sklepu internetowego mediamarkt.pl. Rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom unikalne wrażenia zakupowe i zwiększyć potencjał rozwoju sprzedaży online. Marka, we współpracy z firmą technologiczną Intive, tworzy unikatowy na polskim rynku produkt.
MediaMarkt chętnie sięga po innowacje we wszystkich obszarach działalności. Nowa platforma e-commerce to wyjątkowy projekt, realizujący wizję sklepu wyprzedającego rynek. W projekcie stawiamy duży nacisk na UX i UI, co pozwoli na maksymalizację pozytywnych doświadczeń użytkowników sklepu mediamarkt.pl. To również unikatowy na polskim rynku proces twórczy, angażujący zespół najlepszych ekspertów na rynku – mówi Maciej Dulski, Dyrektor E-Commerce.
Partnerem technologicznym MediaMarkt w zakresie projektowania i wdrożenia nowej platformy jest firma Intive, współpracująca ze światowymi markami.
Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z MediaMarkt i wspólnie stworzyć najlepsze w swojej klasie rozwiązania e-commerce – mówi Stefan Reisinger, Vice President – Head of Sales, Business Unit Commerce & Retail w Intive – Nasi certyfikowani przez MACH Alliance eksperci stworzą dla MediaMarkt nowoczesną platformę sprzedażową, dostosowaną do wyzwań nowoczesnego handlu oraz ewoluujących potrzeb klientów omnichannelowych. To unikatowe rozwiązanie zapewni użytkownikom płynną obsługę we wszystkich punktach styku.
W ramach pracy nad nową platformą e-commerce marka rozbudowuje i wzmacnia zespół projektowy, który daje możliwość rozwoju zawodowego i pracy z najlepszymi specjalistami z branży IT. Dodatkowe informacje można znaleźć w zakładce „Kariera” na stronie mediamarkt.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.