Ozon.ru, rosyjski odpowiednik Amazon.com, w ciągu dwóch ostatnich lat odnotowuje bardzo dobre wyniki finansowe. W pierwszych sześciu miesiącach 2012 roku wartość sprzedaży wyniosła 232 mln dolarów.
Ozon.ru oprócz bardzo dobrego wyniku sprzedaży w pierwszym półroczu 2012 ma bardzo wysokie tempo wzrostu sięgające 78 proc. Dla kontekstu przytoczyć można cały zeszłoroczną sprzedaż przekraczającą 300 mln dolarów i tempo wzrostu na poziomie 84 proc. Te stabilne i wzrastające wyniki sprzedaży każą przewidywać, że Ozon.ru zamknie ten rok obrotem zbliżającym się do 500 mln dolarów.
W przytaczanej przez The Next Web wypowiedzi Maëlle’a Gaveta, prezesa Ozon.ru, dobre wyniki sprzedaży i mocna pozycja na rosyjskim rynku e-commerce wiąże się z przejęciem Sapato.ru, jednego z największych rosyjskich e-sklepów z obuwiem.
Oprócz przejęcia Sapato.ru Ozon skupia się również na finansowaniu rokujących sukces e-biznesów. W 2011 roku firma przeznaczyła 100 mln dolarów na przedsięwzięcia z rosyjskiego i globalnego rynku internetowego (ru-Net czy japoński Rakuten).
Założony w 1998 roku Ozon.ru ma ponad 11 mln użytkowników i 17,3 mln unikalnych wizyt w skali miesiąca. W ofercie sklepów Ozon.ru i Sapato.ru znajduje się 2,4 mln produktów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.