ZenCard dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 2 stycznia 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Niespełna rok po zakupie spółki fintechowej przez PKO Bank Polski, technologia ZenCard została udostępniona klientom firmowym banku. ZenCard umożliwia przedsiębiorcom organizowanie akcji promocyjnych i rabatowych w ich punktach handlowo-usługowych z wykorzystaniem karty płatniczej i terminala POS.

Dawid ZarazińskiZenCard dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego

Kolejne start-upy z szansą rozwoju pod skrzydłami PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 18 września 2017. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi:

Start-upy zakwalifikowane do programu MIT EF Poland pod okiem mentorów wezmą udział w programie akceleracji realizowanym w oparciu o know-how jednego z najlepszych na świecie uniwersytetów technologicznych – Massachusetts Institute of Technology.

Dawid ZarazińskiKolejne start-upy z szansą rozwoju pod skrzydłami PKO Banku Polskiego

Będziemy mieli standard płatności mobilnych!

Opublikowano: 12 maja 2014. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: , , , , , , ,

Krajowa Izba Rozliczeniowa oraz Polski Standard Płatności podpisały umowę o współpracy w zakresie płatności mobilnych i stworzeniu jednolitego standardu płatności mobilnych. Do porozumienia przystąpiło sześć banków.

Sylwester KozakBędziemy mieli standard płatności mobilnych!

Własny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 27 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.

Hanna LaskowskaWłasny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego