PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard Sp. z o.o. ZenCard to program rabatowo-lojalnościowy przeznaczony dla użytkowników dowolnych kart płatnicze.
Założeniem ZenCard jest przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych, dzięki któremu klient jest nagradzany za transakcje wykonywane kartą płatniczą. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, przyznawać zniżki czy oferty dodatkowe, którymi sami zarządzają. System łączy dane o zakupach online i offline, umożliwiając sprzedawcom dopasowanie promocji do zachowań i zainteresowań klientów.
Od początku wierzyliśmy, że nasz produkt zrewolucjonizuje rynek marketingu transakcyjnego, a dzięki współpracy z PKO Bankiem Polskim będzie to możliwe dużo szybciej i dynamiczniej. Dodatkowo, zasięg sieci terminali eService stwarzają nam warunki do osiągnięcia efektu skali poprzez dotarcie z naszą unikalną technologią do szerokiego grona klientów Banku, zarówno detalicznych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i korporacyjnych. Naszym celem jest przede wszystkim dostarczenie sklepom oraz ich klientom wygodnego programu lojalnościowo-rabatowego, do którego działania potrzebna jest wyłącznie dowolna karta płatnicza – powiedział Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.