PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard Sp. z o.o. ZenCard to program rabatowo-lojalnościowy przeznaczony dla użytkowników dowolnych kart płatnicze.
Założeniem ZenCard jest przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych, dzięki któremu klient jest nagradzany za transakcje wykonywane kartą płatniczą. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, przyznawać zniżki czy oferty dodatkowe, którymi sami zarządzają. System łączy dane o zakupach online i offline, umożliwiając sprzedawcom dopasowanie promocji do zachowań i zainteresowań klientów.
Od początku wierzyliśmy, że nasz produkt zrewolucjonizuje rynek marketingu transakcyjnego, a dzięki współpracy z PKO Bankiem Polskim będzie to możliwe dużo szybciej i dynamiczniej. Dodatkowo, zasięg sieci terminali eService stwarzają nam warunki do osiągnięcia efektu skali poprzez dotarcie z naszą unikalną technologią do szerokiego grona klientów Banku, zarówno detalicznych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i korporacyjnych. Naszym celem jest przede wszystkim dostarczenie sklepom oraz ich klientom wygodnego programu lojalnościowo-rabatowego, do którego działania potrzebna jest wyłącznie dowolna karta płatnicza – powiedział Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!