34 tysiące Europejczyków poparło zainicjowaną przez Reader’s Digest ogólnoeuropejską kampanię na rzecz wprowadzenia w sieci przycisku bezpieczeństwa. Celem akcji jest zapewnienie dzieciom w Europie ochrony przed grasującymi w internecie pedofilami.
W każdej chwili z internetu korzysta około 14,6 miliona użytkowników poniżej 17. roku życia. Pedofile dobrze o tym wiedzą i wykorzystują internet, by wyszukiwać, wabić i krzywdzić dzieci. Aby przeciwdziałać temu zjawisku, miesięcznik Reader’s Digest rozpoczął ogólnoeuropejską kampanię. W tym celu stworzył złożony z 5 pytań sondaż dostępny na stronie: www.protectchildrenonthenet.com , który może przyczynić się do zapewnienia dzieciom większego bezpieczeństwa w sieci. Ankieta cieszy się coraz większym zainteresowaniem opinii publicznej – wypełniło ją 34 tysiące Europejczyków.
Wyniki sondażu Reader’s Digest przedstawi Komisji Europejskiej, parlamentarzystom poszczególnych krajów i decydentom w branży internetowej w Europie. Oprócz sondażu na stronach internetowych, Reader’s Digest otworzyło na Facebooku platformę ułatwiającą międzynarodową dyskusję publiczną i angażowanie się w akcję (www.facebook.com/internetsafetybutton).
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!