Znane twarze w działaniach promocyjnych: czy warto reklamować się gwiazdą? Na przykładzie Nike, Woodsa i Armstronga

Opublikowano: 21 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Współpraca ze znanymi osobami jest efektywnym sposobem promocji. Bywa jednak także ryzykowne – właśnie przekonała się o tym firma Nike. O czym warto pamiętać przy wyborze „twarzy” naszego e–biznesu?

Dawid ZarazińskiZnane twarze w działaniach promocyjnych: czy warto reklamować się gwiazdą? Na przykładzie Nike, Woodsa i Armstronga

IAB: polscy internauci ludźmi roku

Opublikowano: 8 listopada 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

„Lech Tribute” najlepszą kampanią reklamową roku, a Człowiekiem Roku – polscy internauci. IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas gali MIXX Awards 2012.

Dawid ZarazińskiIAB: polscy internauci ludźmi roku

Pierwsze Internetowe Targi Reklamy i Poligrafii już otwarte

Opublikowano: 17 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ruszyła pierwsza edycja internetowych targów branży reklamowej i poligraficznej. Przez 14 dni każdy, kto odwiedzi stronę www.e-targi.net będzie mógł zapoznać się z multimedialną ofertą dostępną w internecie 24 godziny na dobę.

Dawid ZarazińskiPierwsze Internetowe Targi Reklamy i Poligrafii już otwarte

Najbardziej wpływowa jest telewizja – i to jeszcze na długo

Opublikowano: 26 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Telewizja jest wciąż najbardziej wpływowym medium jeśli chodzi o doradzanie konsumentom w ich decyzjach zakupowych – wynika z badania przeprowadzonego przez Deloitte, firmę badawczą i konsultingową, na pięciu dużych rynkach: amerykańskim, brytyjskim, japońskim, niemieckim i brazylijskim.

admagazine.plNajbardziej wpływowa jest telewizja – i to jeszcze na długo