Na rynku debiutuje SEM Specialist – nowy kwartalnik, który w całości poświęcony jest marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.
– Marketerzy wiedzą, że muszą być obecni w wyszukiwarkach. Brakuje im jednak szczegółowej, skondensowanej i podanej w przystępnej formie wiedzy pochodzącej od -praktyków branży – nie tylko od działających na rynku agencji! – mówią twórcy tego internetowego magazynu.
Z tej właśnie potrzeby zrodził się pomysł stworzenia SEM Specialist, cykliczna publikacja, w tworzenie której zaangażowali się eksperci i praktycy branży SEM. Redaktorem naczelnym został Leszek Wolany, który ma kilkuletnie doświadczenie w branży, w tym m.in. tworzenie od podstaw usług SEM w Infinity Group, zarządzanie działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska) oraz strategiczno-doradcze podeście do marketingu w wyszukiwarkach i łączenie go z innymi formami e-marketingu w Y&R / MaxWeber.
SEM Specialist wydawany będzie w cyklu kwartalnym. Grupą docelową dla magazynu są przede wszystkim firmy, posiadające wewnętrzne działy marketingu, a w nich osoby zajmujące się prowadzeniem lub nadzorowaniem działań promocyjnych w wyszukiwarkach. Oprócz tego kwartalnik kierowany będzie do agencji zajmujących się działaniami z zakresu marketingu w wyszukiwarkach
– Głównym celem periodyku jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości, m.in. prezentując sprawdzone rozwiązania – podkreśla Leszek Wolany, redaktor naczelny SEM Specialist. – Chcemy w ten sposób stymulować rozwój tego sektora rynku i pokazać, że SEM jest jedną z najskuteczniejszych form promocji w internecie – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.