Spółka Sher.ly pozyskała od inwestorów środki i rozbudowała zespół, który przez ostatnie miesiące pracował nad nową wersją aplikacji. Firma zapewniać chce teraz bezpieczną i komfortową wymianę plików także w sferze biznesowej.
Sher.ly to powołany w 2013 roku start-up, tworzący oprogramowanie do współdzielenia plików. Uznanie użytkowników zdobyło kompatybilne z aplikacją urządzenie Sherlybox, na które w połowie 2014 r. pozyskano środki w serwisie Kickstarter (uzbierano 154 tys. dolarów).
Ponad rok temu startup pozyskał nowego inwestora, spółkę KPD Investment, która zainwestowała w Sher.ly 2 mln zł. Wcześniej, w firmę zainwestowały takie instytucje jak Satus VC, Innovation Nest oraz Fundusz Zalążkowy Krakowskiego Parku Technologicznego. Aktualnie, szacowana wartość spółki wynosi 8 mln zł. Firma posiada dwa biura: siedzibę w Krakowie oraz biuro handlowe w Palo Alto w Stanach Zjednoczonych.
Jakie zmiany wniosła inwestycja? Jak zmienił się produkt?
Przede wszystkim mogliśmy rozbudować zespół o utalentowanych deweloperów, których niełatwo jest pozyskać z coraz bardziej nasyconego ofertami rynku pracy w IT. Stworzyliśmy od podstaw Dział Marketingu i Sprzedaży, nawiązaliśmy wiele strategicznych partnerstw i jestem przekonany, że wniesiemy na rynek rozwiązań do współpracy biznesowej zupełnie nową wartość – przekonuje Błażej Marciniak, prezes zarządu Sher.ly.
Zebrany od użytkowników aplikacji feedback pozwolił skupić się na rozwinięciu najważniejszych funkcji. Zmiany w oprogramowaniu zostały dopasowane do potrzeb biznesowych użytkowników, na co wpływ mają przede wszystkim:
- nowa struktura organizacji i projektów umożliwiającą wygodną współpracę biznesową pomiędzy firmami,
- rozwój mechanizmu inteligentnej synchronizacji, który pozwala dostosować preferencje dostępu do danych w zależności od rodzaju projektu, urządzenia, nazwy pliku, jego rozmiaru czy daty modyfikacji,
- integracja aplikacji z posiadaną już przez firmy infrastrukturą – komputerami firmowymi i serwerami plików.
W jakich branżach Sher.ly szuka klientów? Oprogramowanie wpisywać ma się w potrzeby agencji reklamowych, domów mediowych, wydawnictw, twórców unikalnych materiałów audio, foto lub wideo w postaci cyfrowej. Wszędzie tam, gdzie wymiana dużych rozmiarów plików i komunikacja pomiędzy współpracownikami stanowią kluczowy element codziennej pracy.
Zastosowanie znaleźć ma również pośród funduszy inwestycyjnych, kancelarii prawniczych, firm świadczących usługi konsultingowe, dla których z kolei bezpieczna wymiana poufnych danych oraz zorganizowany obieg i wersjonowanie dokumentów są kluczową funkcjonalnością.
Firma intensywnie pracuje nad rozwojem API, które umożliwia integrację aplikacji z zewnętrznymi usługami. Konsekwentnie realizuje strategię budowania sieci partnerów produkujących systemy do przechowywania danych w Europie i USA oraz nawiązania współpracy z wydawcami i producentami chronionych prawami autorskimi materiałów cyfrowych. Kolejna nowość, która czeka użytkowników w najbliższym czasie to wersja mobilna narzędzia.
Aplikację Sher.ly 2.0 w najbliższych tygodniach można testować w darmowej wersji Beta: www.sher.ly
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.