The Heart – korporacyjne centrum innowacji – poszukuje najlepszych startupów technologicznych działających w branży marketingu i reklamy. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia 2019.
Spośród najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań organizator wyłoni dziesięciu finalistów, którzy zaprezentują się podczas specjalnego wydarzenia z udziałem przedstawicieli biznesu – „Corporate Demo Day”. Wtedy też jury ogłosi laureata konkursu.
Do 30 stycznia The Heart czeka na zgłoszenia startupów, które oferują firmom technologiczne wsparcie w marketingu i reklamie. Do konkursu mogą zgłosić się młode spółki z całej Europy i Izraela, działające na rynku maksymalnie 5 lat. Warunkiem włączenia do konkursu jest co najmniej jedna udana współpraca z klientem korporacyjnym.
Do głównych obszarów działalności startupów poszukiwanych przez The Heart należą:
- Omnichannel Marketing Automation
- Content Marketing
- Marketing Intelligence
- Social Media Management
- VR & AR in Marketing
- AdTech
- Conversational Bots & Live Chat
- In-Store Marketing
- Search Engine Marketing.
Z przesłanych zgłoszeń The Heart razem z przedstawicielami korporacji wyselekcjonuje 10 najciekawszych startupów, których rozwiązania mogą zrewolucjonizować branżę. Finaliści wezmą udział w wydarzeniu organizowanym przez The Heart, tzw. „Corporate Demo Day”. Każdy z nich będzie miał 7 min na zaprezentowanie swojego rozwiązania oraz szansę odpowiedzieć na pytania ze strony jury, które tworzy zespół liderów marketingu i innowacji z międzynarodowych korporacji i największych polskich firm, m.in.: Coca-Cola, Stroeer, PKO Bank Polski czy PZU.
Celem Corporate Demo Day jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań technologicznych w danej branży naszym partnerom korporacyjnym. Startupy wyselekcjonowane przez jury oraz nasz zespół scoutów, oprócz wystąpień przed korporacjami, wezmą też udział w specjalnych sesjach networkingowych z przedstawicielami biznesu. Takie łączenie dwóch światów daje startupom możliwość nawiązania kontaktów z konkretnymi firmami, które mogą być zainteresowane wdrożeniem ich rozwiązań w swoich organizacjach. Z kolei dużym korporacjom pozwala zainspirować się najnowszymi rozwiązaniami w obszarze marketingu – mówi Maciej Marszałek, partner The Heart, który wraz z ekspertami z korporacji wybierze najlepsze technologie z branży Marketing & AdTech.
Zakwalifikowanie się do najlepszej dziesiątki startupów to szansa na zaistnienie w świadomości branży. Uczestnicy wydarzenia mogą nawiązywać nowe partnerstwa z globalnymi korporacjami współpracującymi z The Heart.
Zgłoszenia do konkursu należy wysyłać przez stronę internetową The Heart.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.