The Onion, „najlepsze źródło informacji Ameryki” wprowadza testowo opłaty dla użytkowników spoza USA, którzy chcą przeczytać więcej niż pięć artykułów w miesiącu. Jak na taki ruch zareagują wierni czytelnicy serwisu?
The Onion jest amerykańskim serwisem satyrycznym, publikującym artykuły poświęcone bieżącym wydarzeniom krajowym i międzynarodowym. Strona przyciąga miesięcznie ok. 7,5 mln unikalnych użytkownikach.
Mieszkańcy spoza USA, chcąc przeczytać więcej niż pięć artykułów w ciągu 30 dni, zapłacić będą musieli 2,95 dol. za miesięczny lub 29,95 dol. za roczny dostęp do serwisu. The Onion wykorzystuje przy tym technologię Press+, którą przy wprowadzeniu opłat zastosował również m.in. NYTimes.com.
Jak wszyscy w branży wydawniczej, stale testujemy miks reklam i płatnego dostępu. Wiemy, że większość naszych czytelników dzieli się artykułami między sobą i nie chcieliśmy ograniczać takiego zachowania. Wybraliśmy ograniczenie ilości artykułów by nasi fani mogli wspierać nas bezpośrednio. Na platformach takich jak Kindle i Nook otrzymujemy wielkie wsparcie od fanów i innych zainteresowanych czytelników, którzy dają nam pewność co do tego ruchu – powiedział serwisowi paidContent.org Michael Greer, dyrektor odpowiedzialny za sprawy technologiczne w The Onion.
Model płatny testowany jest na czytelnikach międzynarodowych. Przedstawiciele serwisu przekonują, że są oni – zwłaszcza mieszkańcy Wielkiej Brytanii – bardziej przyzwyczajeni do tego typu rozwiązań. Zapowiadają jednak, że nie będą się spieszyć.
Chcemy się przekonać jak ludzie zareagują i wprowadzić tak zdobytą wiedzę we wszystkie nasze platformy – poinformowali. Jest to więc zapowiedź rozszerzenia modelu płatnego również na mieszkańców USA – jeśli rezultaty testów będą zadowalające dla wydawcy.
The Onion jest kolejnym popularnym serwisem, który wprowadza model płatnego dostępu. Wciąż jednak brakuje jasnych dowodów, że jest to dobre i skuteczne narzędzie do zapewnienia stabilnego funkcjonowania w zmieniającym się świecie mediów. Jednego można być pewnym – jeśli testy nie wypalą, The Onion skomentuje to z właściwym sobie humorem.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.