The Onion, „najlepsze źródło informacji Ameryki” wprowadza testowo opłaty dla użytkowników spoza USA, którzy chcą przeczytać więcej niż pięć artykułów w miesiącu. Jak na taki ruch zareagują wierni czytelnicy serwisu?
The Onion jest amerykańskim serwisem satyrycznym, publikującym artykuły poświęcone bieżącym wydarzeniom krajowym i międzynarodowym. Strona przyciąga miesięcznie ok. 7,5 mln unikalnych użytkownikach.
Mieszkańcy spoza USA, chcąc przeczytać więcej niż pięć artykułów w ciągu 30 dni, zapłacić będą musieli 2,95 dol. za miesięczny lub 29,95 dol. za roczny dostęp do serwisu. The Onion wykorzystuje przy tym technologię Press+, którą przy wprowadzeniu opłat zastosował również m.in. NYTimes.com.
Jak wszyscy w branży wydawniczej, stale testujemy miks reklam i płatnego dostępu. Wiemy, że większość naszych czytelników dzieli się artykułami między sobą i nie chcieliśmy ograniczać takiego zachowania. Wybraliśmy ograniczenie ilości artykułów by nasi fani mogli wspierać nas bezpośrednio. Na platformach takich jak Kindle i Nook otrzymujemy wielkie wsparcie od fanów i innych zainteresowanych czytelników, którzy dają nam pewność co do tego ruchu – powiedział serwisowi paidContent.org Michael Greer, dyrektor odpowiedzialny za sprawy technologiczne w The Onion.
Model płatny testowany jest na czytelnikach międzynarodowych. Przedstawiciele serwisu przekonują, że są oni – zwłaszcza mieszkańcy Wielkiej Brytanii – bardziej przyzwyczajeni do tego typu rozwiązań. Zapowiadają jednak, że nie będą się spieszyć.
Chcemy się przekonać jak ludzie zareagują i wprowadzić tak zdobytą wiedzę we wszystkie nasze platformy – poinformowali. Jest to więc zapowiedź rozszerzenia modelu płatnego również na mieszkańców USA – jeśli rezultaty testów będą zadowalające dla wydawcy.
The Onion jest kolejnym popularnym serwisem, który wprowadza model płatnego dostępu. Wciąż jednak brakuje jasnych dowodów, że jest to dobre i skuteczne narzędzie do zapewnienia stabilnego funkcjonowania w zmieniającym się świecie mediów. Jednego można być pewnym – jeśli testy nie wypalą, The Onion skomentuje to z właściwym sobie humorem.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.