Powstał właśnie Think Luxury – portal społecznościowy dla miłośników produktów markowych. Silne emocje drzemiące w markach skłaniają ich użytkowników do wymiany wyrażeń i doświadczeń – mówi Michał Rak, redaktor naczelny serwisu. Celem twórców Think Luxury jest zdobycie pozycji rynkowego lidera w dostarczaniu za pośrednictwem internetu informacji o produktach i usługach premium.
Jak przekonuje dr Anna Syrek-Kosowska, psycholog biznesu z Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu, emocje są potężnym kluczem do serca i portfeli konsumentów. Dlatego kupując produkt markowy poza rzeczywistym towarem otrzymujemy określone wrażenia. To efekt kreacji marketingowej.
Klient ma poczuć, że marka jest mu szczególnie bliska, pasuje do jego pragnień i preferencji, jest spójna z obrazem siebie i stylem życia. Chęć poczucia wyjątkowości sprawia, że coraz więcej marek staje się symbolem prestiżu, wyraża miejsce w hierarchii społecznej. Kiedyś decydowało o tym pochodzenie czy wykształcenie. Dziś wystarczy kupić markowy produkt – mówi dr Anna Syrek-Kosowska
Twórcy Think Luxury twierdzą, że to, co ma wyróżniać, może też łączyć. Serwis powstał z myślą o miłośnikach produktów markowych. Użytkownicy mogą tworzyć tu kolekcje posiadanych czy wymarzonych produktów oraz zakładać fankluby ulubionych marek. Komentują nowości rynkowe, wymieniają spostrzeżenia o produktach, które kupili.
Największą uwagę naszych użytkowników skupiają ekskluzywne marki odzieżowe i kosmetyczne: YSL, Versace, Calvin Klein czy Givenchy. Spore zainteresowanie budzą też inne globalne marki: Adidas, Nike, Converse, BMW, Apple, Nokia czy Motorola. Popularnością cieszą się również polskie: Wittchen, Ryłko czy Dr Irena Eris. Wielu naszych użytkowników zainteresowało się również nieznaną szerzej marką Elektrower, która wprowadziła na rynek rower z napędem elektrycznym – mówi Michał Rak.
Think Luxury będzie premiował aktywność i zaangażowanie użytkowników w życie społeczności bonusami np. nadaniem statusu Ambasadora, co ma wiązać się z atrakcyjnymi przywilejami.
W portalu zgromadzono opisy i zdjęcia setek luksusowych produktów dostępnych w polskich sklepach: ubrań, kosmetyków, biżuterii, zegarków, sprzętu elektronicznego, samochodów, motorów, mebli, a nawet produktów spożywczych. Użytkownik może wyszukiwać je według kategorii lub marek; ma też możliwość znalezienia sklepów, w których wybrany towar jest sprzedawany. W katalogu ujęto również usługi premium: wycieczki, zabiegi SPA, szkolenia menedżerskie itp. Codziennie na stronie publikowane są nowe informacje o rodzimym i światowymi rynku premium
Jak serwis będzie zarabiał? Jak zdradzają nam jego twórcy, w planach budowy portalu nie przewidziano miejsca na emisję standardowych reklam internetowych np. billboardów. Plany rozwoju projektu zakładają szereg niestandardowych działań marketingowych, jak tworzenie dedykowanych podstron czy kampanii angażujących społeczność.
Think Luxury jest projektem realizowanym przez Biuro Obsługi Kredytów i Ubezpieczeń Masowych Sp. z o.o., należące do grupy kapitałowej Fincon. Prace nad nim trwały półtora roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.