Tic Tac Superstar zbudowany

Ruszył właśnie nowy serwis internetowy TIC TAC SUPERSTAR zbudowany na zlecenie znanego producenta słodyczy Ferrero Sp. z o.o. Autorem kreacji serwisu i producentem jest Polska Platforma Internetowa – agencja interaktywna z Krakowa.

Serwis ma charakter promocyjny i jest ściśle zintegrowany z trwającą w mediach elektronicznych ogólnopolską kampanią reklamową, dotyczącą konkursu dla konsumentów, w którym główną nagrodą są wycieczki do Hollywood.

Użytkownik serwisu może zapoznać się ze szczegółowymi zasadami promocji, produktami marki Tic Tac oraz nagrodami, jakie są do wygrania.

– Serwis Tic Tac jest kolejnym produktem naszej agencji dla marki z segmentu FMCG – mówi Marek Wolski, dyrektor strategiczny Polskiej Platformy Internetowej. – Wcześniejsze produkcje dla tej branży charakteryzowały się bardziej całościowym podejściem, stworzeniem pełnej strategii obecności firmy w Internecie, wykreowaniem serwisu korporacyjnego, serwisów produktowych i zalążków
e-commerce lub programu lojalnościowego. W przypadku produkcji dla Ferrero mieliśmy okazję wykazać się przy projektowaniu serwisu dotyczącego promocji ściśle określonej w czasie.

Grupę docelową serwisu stanowią głównie dzieci i młodzież, stąd warstwa graficzna utrzymana jest w żywych kolorach. Kreację uzupełnia spora liczba animacji. Serwis został wykonany w technologii Macromedia Flash.

http://www.tictac.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top