Dom produkcyjny TIMECODE stworzył spoty TV i radiowe promujące Dekalog Wiedzy – dziesięciotomową encyklopedię wydaną przez PWN we współpracy z Agorą.
W sierpniowym przetargu na kreację i produkcję spotów reklamujących wydawnictwo zwyciężyła linia kreatywna przedstawiona przez TIMECODE. W konkursie na stworzenie kampanii telewizyjnej wzięły udział dwie agencje.
„Dekalog wiedzy" stanowi kompendium informacji z zakresu nauk ścisłych i humanistycznych. Hasła główne uzupełnione są umieszczonymi na marginesach informacjami dodatkowymi: definicjami, wzorami i zestawieniami danych. W encyklopediach znajdują się kolorowe zdjęcia, reprodukcje, plakaty, mapy, schematy i tabele. W skład kolekcji wchodzą tomy: 1. Ziemia; 2. Literatura i sztuka. Od starożytności do baroku; 3. Literatura i sztuka. Od oświecenia do modernizmu; 4. Literatura i sztuka. Wiek XX; 5. Życie na ziemi; 6. Historia świata; 7. Historia Polski; 8. Człowiek i społeczeństwo; 9. Czas, przestrzeń i materia; 10. Kalendarium dziejów świata.
Dziesięciotomowa encyklopedia PWN i Agory to ekskluzywne, nowoczesne i bogato ilustrowane wydawnictwo w przystępnej cenie, które dostępne jest w kioskach, salonach Inmedio, Relay oraz na stronie www.merlin.pl. Kolejne tomy będą ukazywać się co tydzień.
Spot reklamujący „Dekalog wiedzy” można zobaczyć na kanale TimeCode na YouTube.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.