Timecode dla Agora

Dom produkcyjny TIMECODE stworzył spoty TV i radiowe promujące Dekalog Wiedzy – dziesięciotomową encyklopedię wydaną przez PWN we współpracy z Agorą.
W sierpniowym przetargu na kreację i produkcję spotów reklamujących wydawnictwo zwyciężyła linia kreatywna przedstawiona przez TIMECODE. W konkursie na stworzenie kampanii telewizyjnej wzięły udział dwie agencje.

„Dekalog wiedzy" stanowi kompendium informacji z zakresu nauk ścisłych i humanistycznych. Hasła główne uzupełnione są umieszczonymi na marginesach informacjami dodatkowymi: definicjami, wzorami i zestawieniami danych. W encyklopediach znajdują się kolorowe zdjęcia, reprodukcje, plakaty, mapy, schematy i tabele. W skład kolekcji wchodzą tomy: 1. Ziemia; 2. Literatura i sztuka. Od starożytności do baroku; 3. Literatura i sztuka. Od oświecenia do modernizmu; 4. Literatura i sztuka. Wiek XX; 5. Życie na ziemi; 6. Historia świata; 7. Historia Polski; 8. Człowiek i społeczeństwo; 9. Czas, przestrzeń i materia; 10. Kalendarium dziejów świata.

Dziesięciotomowa encyklopedia PWN i Agory to ekskluzywne, nowoczesne i bogato ilustrowane wydawnictwo w przystępnej cenie, które dostępne jest w kioskach, salonach Inmedio, Relay oraz na stronie www.merlin.pl. Kolejne tomy będą ukazywać się co tydzień.

Spot reklamujący „Dekalog wiedzy” można zobaczyć na kanale TimeCode na YouTube.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top