The Polished Group (TPG) stworzyła promocyjne witryny WWW dla Systemu Rejestracji Czasu Pracy – Argus (http://argus.tpg.pl), oraz Systemu Obsługi Rekrutacji – SOR (http://sor.tpg.pl). Cel postawiony przed witrynami to edukacja potencjalnych klientów w zakresie korzyści, jakie ich firmy mogą odnieść dzięki obu promowanym rozwiązaniom. Publikacja witryn rozpoczyna także kampanię wizerunkową systemów Argus i SOR, którą TPG zamierza przeprowadzić przede wszystkim w Internecie.
The Polished Group pragnie osiągnąć postawiony przed witrynami cel edukacyjny przez udostępnienie na nich wersji demonstracyjnej Argusa i SOR, a także licznych dodatkowych informacji potwierdzających wymierne korzyści z wdrożenia aplikacji w przedsiębiorstwie. Na witrynach można również zalogować się do wersji komercyjnej systemów.
Ta opcja jest dostępna dla tych użytkowników, którzy zdecydują się na korzystanie z rozwiązań TPG w modelu ASP. Jego zastosowanie jest możliwe, gdyż zarówno Argus, jak i SOR zostały stworzone w nowoczesnej technologii internetowej. Do ich używania wystarcza zwykła przeglądarka stron WWW.
Publikacja witryn Argusa i SOR rozpoczyna kampanię wizerunkową tych aplikacji, która ma zostać przeprowadzona przede wszystkim w Internecie. Stawiane przed nią zadania to zwiększenie świadomości istnienia promowanych produktów wśród osób zajmujących się na co dzień problematyką HR oraz zaprezentowanie im korzyści oferowanych przez te produkty.
Ze względu na specyficzną grupę docelową kampania zostanie przeprowadzona w serwisach specjalistycznych. W jej ramach zostaną wykorzystane następujące techniki promocyjne: pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz specjalistycznych katalogach w Polsce i na świecie, kampania bannerowa w serwisach specjalistycznych, kampania mailingowa oraz sponsoring.
„Podobną politykę marketingową, polegającą na edukacji naszych klientów, pokazywaniu im realnych korzyści i oszczędności płynących z wdrożenia rozwiązań TPG oraz dążeniu do tworzenia społeczności użytkowników skupionych wokół produktu, będziemy starali się prowadzić także wobec wszystkich innych naszych rozwiązań” – zapowiada Maciej Piliński, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu w TPG.
http://argus.tpg.pl
http://sor.tpg.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.