'Tropem absurdów prawnych' – nowa akcja 'Pulsu Biznesu'

Opublikowano: 24 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

„Puls Biznesu” wspierany przez renomowane kancelarie prawnicze wypowiada walkę absurdalnym przepisom. Od 24 lutego br., co poniedziałek, pojawiać się będzie w dzienniku rozkładówka poświęcona bezsensownym aktom prawnym zabijającym biznes w Polsce. Pod lupę „Pulsu” jako pierwszy trafi artykuł 32a ustawy o podatku VAT, który przewiduje możliwość zweryfikowania dokumentacji kontrahenta w celu uniknięcia sankcji VAT-owskich. Już w najbliższym numerze „PB” zostaną omówione case studies analizujące konkretne zagrożenia wynikające z tego przepisu. W dalszej kolejności redakcja przedstawi regulacje funkcjonujące w Unii Europejskiej w tym zakresie, stanowisko Ministerstwa Finansów oraz opinie doradców podatkowych.

Jak mówi Jarosław Sroka, redaktor naczelny „PB”, redakcji zależy na prześledzeniu całego procesu legislacyjnego i sprawdzeniu jak duża jest podatność osób tworzących normy prawne na opinie środowisk biznesowych. Efektem prac dziennikarzy i prawników ma być projekt nowelizacji konkretnego przepisu, który następnie trafi do organów administracji rządowej. Jak zostanie potraktowany vox populi” Będziemy się z pewnością uważnie przyglądać – dodaje redaktor naczelny.

Projekt otrzyma wsparcie promocyjne. Spoty reklamowe będą pojawiały się co poniedziałek w Radio Zet, RMF FM, Radio PIN oraz Trójce. Zaplanowano również działania w obrębie serwisu internetowego dziennika.

Akcję „Tropem absurdów prawnych” wspierają renomowane kancelaria prawnicze:
ˇ Chałas, Wysocki i Partnerzy
ˇ Kancelaria Salans
ˇ Domański, Zakrzewski, Palinka razem z zespołem doradztwa podatkowego z Ernst & Young.

http://www.pb.pl/

Sylwester Kozak'Tropem absurdów prawnych' – nowa akcja 'Pulsu Biznesu'

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.