Twarzą w twarz z Radiem PiN

Opublikowano: 26 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Z początkiem marca mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość przyjrzenia się z bliska twarzom dziennikarzy, prezenterów i pracowników Radia PiN 102 FM, które znalazły się na layoutach reklamowych najnowszej kampanii tranzytowej realizowanej przez CAM Media.
Kampania ma na celu przybliżenie słuchaczom ramówki warszawskiego radia oraz osób, które tworzą Radio PiN. Każde z haseł będących elementem layoutu odnosi się do tematyki programów Radia PiN 102 FM. „Czy hossa czy bessa” to znak rozpoznawczy „Dobrego Programu Gospodarczego”, a także informacji giełdowych podawanych przy okazji programów o tematyce finansowej i gospodarczej. „I scena i ekran” ma symbolizować kulturę, a „I piano i forte” to odniesienie do doskonałej muzyki serwowanej na falach Radia PiN.

Kampania będzie realizowana wyłącznie na nośnikach PREMIUM – najnowocześniejszych autobusach Scania OmniCity, które posiadają specjalną tablicę reklamową. Firma CAM Media odpowiedzialna jest za odpowiednią ekspozycję wszystkich layoutów, produkcję, bieżące monitorowanie kampanii oraz serwisowanie nośników.

Hanna LaskowskaTwarzą w twarz z Radiem PiN

Podziel się!

O autorze

hania