Z początkiem marca mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość przyjrzenia się z bliska twarzom dziennikarzy, prezenterów i pracowników Radia PiN 102 FM, które znalazły się na layoutach reklamowych najnowszej kampanii tranzytowej realizowanej przez CAM Media.
Kampania ma na celu przybliżenie słuchaczom ramówki warszawskiego radia oraz osób, które tworzą Radio PiN. Każde z haseł będących elementem layoutu odnosi się do tematyki programów Radia PiN 102 FM. „Czy hossa czy bessa” to znak rozpoznawczy „Dobrego Programu Gospodarczego”, a także informacji giełdowych podawanych przy okazji programów o tematyce finansowej i gospodarczej. „I scena i ekran” ma symbolizować kulturę, a „I piano i forte” to odniesienie do doskonałej muzyki serwowanej na falach Radia PiN.
Kampania będzie realizowana wyłącznie na nośnikach PREMIUM – najnowocześniejszych autobusach Scania OmniCity, które posiadają specjalną tablicę reklamową. Firma CAM Media odpowiedzialna jest za odpowiednią ekspozycję wszystkich layoutów, produkcję, bieżące monitorowanie kampanii oraz serwisowanie nośników.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.