Z początkiem marca mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość przyjrzenia się z bliska twarzom dziennikarzy, prezenterów i pracowników Radia PiN 102 FM, które znalazły się na layoutach reklamowych najnowszej kampanii tranzytowej realizowanej przez CAM Media.
Kampania ma na celu przybliżenie słuchaczom ramówki warszawskiego radia oraz osób, które tworzą Radio PiN. Każde z haseł będących elementem layoutu odnosi się do tematyki programów Radia PiN 102 FM. „Czy hossa czy bessa” to znak rozpoznawczy „Dobrego Programu Gospodarczego”, a także informacji giełdowych podawanych przy okazji programów o tematyce finansowej i gospodarczej. „I scena i ekran” ma symbolizować kulturę, a „I piano i forte” to odniesienie do doskonałej muzyki serwowanej na falach Radia PiN.
Kampania będzie realizowana wyłącznie na nośnikach PREMIUM – najnowocześniejszych autobusach Scania OmniCity, które posiadają specjalną tablicę reklamową. Firma CAM Media odpowiedzialna jest za odpowiednią ekspozycję wszystkich layoutów, produkcję, bieżące monitorowanie kampanii oraz serwisowanie nośników.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.