Twitter rozszerza zakres swojej platformy reklamowej. Już dziś w kanałach indywidualnych użytkowników pojawić mają się wpisy sponsorowane, tzw. Promoted Tweets, donosi serwis AdAge.
Komunikaty reklamowe pojawiły się już w kwietniu – na początku w wynikach wyszukiwarki serwisu. Dziś dostępne mają być również w kanałach użytkowników i podobnie jak w wyszukiwarce, mają być oparte o słowa kluczowe. Wśród pierwszych reklamodawców znalazły się firmy takie jak Virgin, Starbucks oraz Red Bull. Co więcej, pierwsze reklamy zobaczą użytkownicy HootSuite, popularnego klienta Twittera, z którym serwis mikroblogowy podzieli się zyskami.
Twitter chce wykorzystać potencjał bazy 100 mln użytkowników. Stopniowo wprowadza więc kolejne pomysły na zarabianie pieniędzy. Po wspomnianych reklamach w wynikach wyszukiwania pojawiły się tematy sponsorowane oraz promowane konta, czyli płatne sugestie profili wartych śledzenia.
Wprowadzenie reklam w kanałach użytkowników ma jednak największe znaczenie. Tu bowiem internauci są najbardziej aktywni. Może to być więc szansa na największe zyski, ale pod warunkiem, że reklamy – niezbyt, miejmy nadzieję, nachalne – zostaną przez użytkowników zaakceptowane.
[Aktualizacja] Wygląda na to, że reklamy właśnie się pojawiły. Poniżej prezentujemy zrzut ekranu z serwisu HootSuite, z wyszczególnionym wpisem sponsorowanym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.