Twitter, najpopularniejszy serwis mikroblogowy świata, rozpoczyna testy nowego narzędzia analitycznego. Pogłoski o tego typu projekcie pojawiały się już od jakiegoś czasu – data jego premiery określana była na koniec bieżącego roku.
Dzięki nowemu narzędziu użytkownicy Twittera otrzymają dostęp do szeregu danych dotyczących ich konta. Będą mogli sprawdzić, które wiadomości cieszyły się największą popularnością, które sprawiły, że zmniejszyła się ilość osób śledzących ich profil i kto jest najbardziej wpływowym użytkownikiem spośród korzystających z funkcji retweet.
Na poniższych grafikach widać sposób prezentowania danych. Interfejs ma być czytelny, ma też umożliwiać filtrowanie interesujących danych.
Według doniesień narzędzie analityczne ma być darmowe i nie ma obecnie planów wprowadzenia opłat za korzystanie z niego. Może to oczywiście wpłynąć na ofertę firm, które już teraz dają dostęp do zbliżonych danych.
Więcej informacji na temat narzędzia ma pojawić się wkrótce. Być może nawet dziś, ponieważ na konferencji Web 2.0 Summit, która odbywa się w San Francisco wystąpić ma Evan Williams, założyciel serwisu.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.