Twitter, najpopularniejszy serwis mikroblogowy świata, opublikował listę tematów, które w mijającym roku były najczęściej poruszane przez użytkowników. Najwięcej komunikatów dotyczyło wycieku ropy w Zatoce Meksykańskiej.
W 2010 roku za pośrednictwem Twittera wysłano ponad 25 mld komunikatów. Opublikowano właśnie listę 10 najczęściej powtarzających się tematów oraz zestawienia w ośmiu kategoriach.
Top 10 wszystkich komunikatów:
1. Eksplozja platformy wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej (ang. Gulf Oil Spill).
2. Mistrzostwa świata w piłce nożnej (ang. FIFA World Cup).
3. Inception („Incepcja”, film w reż. Christophera Nolana).
4. Trzęsienie ziemi na Haiti (ang. Haiti Earthquake).
5. Wuwuzela (ang. Vuvuzela).
6. Apple iPad.
7. Google Android.
8. Justin Bieber.
9. Harry Potter & the Deathly Hallows (film „Harry Potter i Insygnia Śmierci”).
10. Pulpo Paul (Paul, ośmiornica typująca wyniki meczów piłkarskich).
W kategorii wiadomości bezkonkurencyjne był katastrofy: wyciek ropy, trzęsienie ziemi oraz powódź w Pakistanie. Użytkownicy Twittera pisali również o konflikcie w Korei oraz górnikach w Chile. W kategorii „osoby” zwyciężył Justin Bieber. Za młodą gwiazdą uplasowali się Dilma Rousseff, Lady Gaga, Julian Assange oraz Mel Gibson. Filmy, które wzbudziły najwięcej zainteresowania to: Incepcja, najnowsza część przygód Harry’ego Pottera, Scott Pilgrim kontra świat, Jak ukraść Księżyc oraz Karate Kid. Technologiami, które miały największe powodzenie okazały się: iPad, systemy Android oraz iOS, iPhone oraz gra Call of Duty Black Ops.
Ciekawie przestawia się również lista najpopularniejszych tagów używanych w Twitterze:
1. #rememberwhen
2. #slapyourself
3. #confessiontime
4. #thingsimiss
5. #ohjustlikeme
Jak więc widać Twitter jest nie tylko miejscem, w którym użytkownicy dzielą się swoją aktywnością, ale również komentują bieżące wydarzenia polityczne, społeczne czy kulturowe. Przypomnijmy, że kilka dni temu firma Google opublikowała zestawienie najczęściej wyszukiwanych przez internautów fraz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.