Twitter podniósł cenę swej oferty reklamowej. Za promocję w tzw. „Promoted Trends” trzeba zapłacić o 50 tys. dolarów więcej – za każdy dzień. Reklamodawcy są jednak zadowoleni, choć do tej formy Twitter musi jeszcze przekonywać.
Za znalezienie się w promowanych trendach reklamodawcy muszą sięgnąć głęboko do kieszeni. Taka forma reklamy zdrożała właśnie i kosztuje już nie 150, ale 200 tys. dolarów dziennie. To 2,5 razy więcej niż cena, którą trzeba było zapłacić w 2010 r., kiedy Twitter wprowadził możliwość promowania się w ten sposób.
Promowane trendy nie są jedyną formą reklamową dostępną na Twitterze. Reklamodawcy mogą skorzystać m.in. z promowanych tweetów, kont czy specjalnej oferty dla polityków. Z samych trendów Twitter może, przy obecnych cenach i jeśli każdy dzień będzie „zajęty” reklamą, zarobić ok. 73 mln dolarów.
Oferta reklamowa serwisu, czy cały pomysł na zarabianie zresztą, wciąż się tworzy. Reklamodawcy są jednak podobno bardzo zadowoleni z promowanych trendów. Jeszcze w 2010 r. Coca-Cola miała uzyskać 86 mln odsłon reklamy w 24 godziny, teraz ta liczba jest z pewnością znacznie większa, praktycznie bowiem każdy użytkownik Twittera przynajmniej raz zobaczy promowany trend. Ale choć taka forma jest sprzedawana tylko raz – tj. jeden promowany trend dziennie – nie w każdym dniu można zobaczyć reklamę. Twitter wciąż musi więc przekonywać do niej reklamodawców.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.