Twitter podniósł cenę swej oferty reklamowej. Za promocję w tzw. „Promoted Trends” trzeba zapłacić o 50 tys. dolarów więcej – za każdy dzień. Reklamodawcy są jednak zadowoleni, choć do tej formy Twitter musi jeszcze przekonywać.
Za znalezienie się w promowanych trendach reklamodawcy muszą sięgnąć głęboko do kieszeni. Taka forma reklamy zdrożała właśnie i kosztuje już nie 150, ale 200 tys. dolarów dziennie. To 2,5 razy więcej niż cena, którą trzeba było zapłacić w 2010 r., kiedy Twitter wprowadził możliwość promowania się w ten sposób.
Promowane trendy nie są jedyną formą reklamową dostępną na Twitterze. Reklamodawcy mogą skorzystać m.in. z promowanych tweetów, kont czy specjalnej oferty dla polityków. Z samych trendów Twitter może, przy obecnych cenach i jeśli każdy dzień będzie „zajęty” reklamą, zarobić ok. 73 mln dolarów.
Oferta reklamowa serwisu, czy cały pomysł na zarabianie zresztą, wciąż się tworzy. Reklamodawcy są jednak podobno bardzo zadowoleni z promowanych trendów. Jeszcze w 2010 r. Coca-Cola miała uzyskać 86 mln odsłon reklamy w 24 godziny, teraz ta liczba jest z pewnością znacznie większa, praktycznie bowiem każdy użytkownik Twittera przynajmniej raz zobaczy promowany trend. Ale choć taka forma jest sprzedawana tylko raz – tj. jeden promowany trend dziennie – nie w każdym dniu można zobaczyć reklamę. Twitter wciąż musi więc przekonywać do niej reklamodawców.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.