Twitter podniósł cenę swej oferty reklamowej. Za promocję w tzw. „Promoted Trends” trzeba zapłacić o 50 tys. dolarów więcej – za każdy dzień. Reklamodawcy są jednak zadowoleni, choć do tej formy Twitter musi jeszcze przekonywać.
Za znalezienie się w promowanych trendach reklamodawcy muszą sięgnąć głęboko do kieszeni. Taka forma reklamy zdrożała właśnie i kosztuje już nie 150, ale 200 tys. dolarów dziennie. To 2,5 razy więcej niż cena, którą trzeba było zapłacić w 2010 r., kiedy Twitter wprowadził możliwość promowania się w ten sposób.
Promowane trendy nie są jedyną formą reklamową dostępną na Twitterze. Reklamodawcy mogą skorzystać m.in. z promowanych tweetów, kont czy specjalnej oferty dla polityków. Z samych trendów Twitter może, przy obecnych cenach i jeśli każdy dzień będzie „zajęty” reklamą, zarobić ok. 73 mln dolarów.
Oferta reklamowa serwisu, czy cały pomysł na zarabianie zresztą, wciąż się tworzy. Reklamodawcy są jednak podobno bardzo zadowoleni z promowanych trendów. Jeszcze w 2010 r. Coca-Cola miała uzyskać 86 mln odsłon reklamy w 24 godziny, teraz ta liczba jest z pewnością znacznie większa, praktycznie bowiem każdy użytkownik Twittera przynajmniej raz zobaczy promowany trend. Ale choć taka forma jest sprzedawana tylko raz – tj. jeden promowany trend dziennie – nie w każdym dniu można zobaczyć reklamę. Twitter wciąż musi więc przekonywać do niej reklamodawców.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!