12 grudnia 2017 roku startuje mobilny market ubezpieczeniowy czyli Play Ubezpieczenia. To finał blisko dwuletniego projektu, który pozwala klientom nabyć „szyte na miarę” ubezpieczenie m.in: dla ukochanego pupila, od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych.
Posiadacze smartfonów mogą już pobierać aplikację ze sklepów Google Play. Na czas startu projektu, nowa aplikacja mobilna dostępna jest dla wszystkich korzystających z urządzenia z systemem Android, natomiast wersja na iOS zostanie udostępniona jeszcze w tym roku.
Sama idea stworzenia Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych, postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie – przekonuje Bartosz Dobrzyński, CMO, członek Zarządu Play
Całość zbudowana jest w modelu 6 kategorii – odpowiadających najważniejszym potrzebom konsumenckim takim jak: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. To w nich klienci Play znajdą 31 produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach zakresowo-cenowych), związanych z konkretnymi zdarzeniami z życia. Dla klientów Play Ubezpieczenia przygotowane zostały m.in. fitness assistance (opłata 1,99 zł m-c). W przypadku wypadku w trakcie treningu ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty udzielonej pomocy. To także Bezpieczna torebka (opłata 0,99 zł m-c) czyli ubezpieczenie damskiej torebki wraz z jej zawartością – czyli zwrot wartości m.in. torebki, pieniędzy, urządzeń elektronicznych oraz kosztów wyrobienia nowych dokumentów. Assistance rowerowy (opłata 3,99 zł m-c) zaś to pomoc, jeśli posiadacz ulegnie wypadkowi rowerowemu.
Ponadto na start projektu Play Ubezpieczenia została przygotowana dodatkowa sekcja Ubezpieczenia od Play, w której Play proponuje swoim klientom innowację w postaci pakietu Freemium. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy.
W ramach pakietu Freemium klienci mają do wyboru:
- Naprawy Domowe – pokrycie kosztów napraw sprzętu AGD w przypadku awarii,
- Wsparcie Prawne – dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym i zawodowym ubezpieczonego,
- Gryzący problem – czyli zorganizowanie i pokrycie kosztu badania, które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza.
Produkty ubezpieczeniowe dostępne w markecie ubezpieczeniowym zostały przygotowane specjalnie na potrzeby Play Ubezpieczenia i dostarczane będą przez największe działające w Polsce Towarzystwa Ubezpieczeń jak: Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym Play Ubezpieczenia jest firma Protect.me.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!