Do grona serwisów zajmujących się publicystyką polityczno-społeczną z początkiem listopada 2006 roku dołączył dziennik Pardon.pl. Najnowsze wyniki Megapanelu PBI pokazują, że już w pierwszym miesiącu swojego istnienia, „Pardon” został liderem tego segmentu, pozostawiając w tyle takie serwisy jak Wprost.pl, Polityka.pl, Przekrój.pl czy Newsweek.pl.
Strony Pardon.pl oglądano w listopadzie ponad 1,6 miliona razy, drugiego w tym zestawieniu Wprost.pl 1,2 mln, zaś Polityki.pl, która zajmuje trzecią pozycję, 0.831 mln.
– Wyniki oglądalności pokazują, iż dynamiczny dziennik polityczno-społeczny, jakim jest Pardon.pl, jest potrzebny w polskim internecie – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl. – Dowodem na to jest choćby żywa dyskusja czytelników, jaka ma miejsce obok tekstów naszych dziennikarzy. Zauważamy także wzmożoną aktywność na naszej platformie blogerskiej. Tym projektem wykraczamy poza dotychczasową główną grupę użytkowników o2.pl, która koncentrowała się na usługach, wiadomościach, rozrywce, tematyce kobiecej i popkulturze. Pardon oraz nadchodzący serwis finansowy mają to zmienić.
„Pardon” korzystając z gorących newsów wyraziście komentuje rzeczywistość. Wyjątkowe jest to, że serwis prezentuje codzienny przegląd nie tylko prasy, ale również blogów politycznych.
Jak zapewnia Kamil Lodziński, redaktor naczelny „Pardonu”, serwis
dynamicznie się rozwija: – Odpowiadając na potrzeby internautów w
styczniu wprowadziliśmy do „Pardonu” cotygodniowy, obszerny wywiad z
politykiem. Dołączył nowy rysownik, bardzo ciepło przyjęty przez
czytelników. W lutym serwis wzbogacimy o własne materiał wideo – dodaje.
Jak wynika z badań prowadzonych przez Gemius SA 40% użytkowników „Pardonu” ma wykształcenie wyższe. 60% czytelników serwisu to ludzie mający 25 i więcej lat.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.