Udany kwartał Newsweeka

Newsweek Polska po pierwszym kwartale 2008 zajmuje drugie miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Rozpowszechnianie płatne razem w okresie styczeń-marzec 2008 wyniosło 130 544 egz. (źródło: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy).
Newsweek stał się również niekwestionowanym liderem pod względem wpływów z reklam, wyprzedzając "Wprost" i "Politykę". W pierwszym kwartale przychody reklamowe Newsweeka wyniosły 22,2 mln zł i były o ponad 25% wyższe niż w pierwszym kwartale ubiegłego roku (źródło: Expert Monitor, reklama komercyjna brandowa).

Newsweek wygrywa z konkurencją także w innych kategoriach. Z raportu "Konsumpcja mediów – sposoby korzystania z mediów wśród internautów, listopad-grudzień 2007" firmy badawczej Gemius wynika, że tygodnik Newsweek Polska po raz kolejny okazał się najpopularniejszym tygodnikiem wśród internautów.

Natomiast w rankingu Firmy BAV Consulting prezentującym kondycję 1300 polskich marek w oparciu o trzy wybrane cechy: Inteligentna, Arogancka, Odpowiedzialna społecznie – Newsweek Polska został uznany za najinteligentniejszą i najbardziej odpowiedzialną społecznie markę wśród tygodników opinii.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top