Newsweek Polska po pierwszym kwartale 2008 zajmuje drugie miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Rozpowszechnianie płatne razem w okresie styczeń-marzec 2008 wyniosło 130 544 egz. (źródło: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy).
Newsweek stał się również niekwestionowanym liderem pod względem wpływów z reklam, wyprzedzając "Wprost" i "Politykę". W pierwszym kwartale przychody reklamowe Newsweeka wyniosły 22,2 mln zł i były o ponad 25% wyższe niż w pierwszym kwartale ubiegłego roku (źródło: Expert Monitor, reklama komercyjna brandowa).
Newsweek wygrywa z konkurencją także w innych kategoriach. Z raportu "Konsumpcja mediów – sposoby korzystania z mediów wśród internautów, listopad-grudzień 2007" firmy badawczej Gemius wynika, że tygodnik Newsweek Polska po raz kolejny okazał się najpopularniejszym tygodnikiem wśród internautów.
Natomiast w rankingu Firmy BAV Consulting prezentującym kondycję 1300 polskich marek w oparciu o trzy wybrane cechy: Inteligentna, Arogancka, Odpowiedzialna społecznie – Newsweek Polska został uznany za najinteligentniejszą i najbardziej odpowiedzialną społecznie markę wśród tygodników opinii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.