Newsweek Polska po pierwszym kwartale 2008 zajmuje drugie miejsce pod względem sprzedaży wśród tygodników opinii. Rozpowszechnianie płatne razem w okresie styczeń-marzec 2008 wyniosło 130 544 egz. (źródło: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy).
Newsweek stał się również niekwestionowanym liderem pod względem wpływów z reklam, wyprzedzając "Wprost" i "Politykę". W pierwszym kwartale przychody reklamowe Newsweeka wyniosły 22,2 mln zł i były o ponad 25% wyższe niż w pierwszym kwartale ubiegłego roku (źródło: Expert Monitor, reklama komercyjna brandowa).
Newsweek wygrywa z konkurencją także w innych kategoriach. Z raportu "Konsumpcja mediów – sposoby korzystania z mediów wśród internautów, listopad-grudzień 2007" firmy badawczej Gemius wynika, że tygodnik Newsweek Polska po raz kolejny okazał się najpopularniejszym tygodnikiem wśród internautów.
Natomiast w rankingu Firmy BAV Consulting prezentującym kondycję 1300 polskich marek w oparciu o trzy wybrane cechy: Inteligentna, Arogancka, Odpowiedzialna społecznie – Newsweek Polska został uznany za najinteligentniejszą i najbardziej odpowiedzialną społecznie markę wśród tygodników opinii.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.