Firma Rovio nawiązała współpracę z chińskim oddziałem McDonald’s w celu wdrożenia lokalizacyjnej wersji gry „Angry Birds” w tamtejszych restauracjach.
Wewnątrz restauracji McDonald’s będzie można zagrać w „Angry Birds” na dedykowanych poziomach, które dostępne będą tylko i wyłącznie w lokalach sieci. Dodatkowo będzie istniała możliwość głosowania na najlepsze restauracje.
Umowa pomiędzy Rovio i McDonald’s jest dalszym ciągiem strategii twórców „Angry Birds”, która ma na celu popularyzację swoich produktów na wielu obszarach życia codziennego. Wśród tego rodzaju aktywności można wymienić parki rozrywki czy filmy spod znaku Wściekłych Ptaków.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.