Webtel wprowadził na rynek nowy produkt z rodziny UNICALL – UNICALL Serwis. UNICALL Serwis jest specjalizowanym systemem teleinformatycznym służącym do rejestracji zgłoszeń o zdarzeniach awarii w monitorowanych systemach.
Funkcjonalność systemu UNICALL Serwis obejmuje, przede wszystkim: detekcję awarii w systemach informatycznych, generowanie automatycznych powiadomień telefonicznych o awarii w postaci informacji głosowej do wybranych osób zajmujących się suportem monitorowanych systemów, kontrolę realizacji zadań podejmowanych przez osoby odpowiedzialne, generowanie kolejnych połączeń (do innych osób odpowiedzialnych) w przypadku niezrealizowania lub niepodjęcia zadań usunięcia awarii.
Zalety systemu to, między innymi: wykorzystanie urządzeń mobilnych, pełna integracja infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej, efektywny rozkład zadań zautomatyzowanych oraz z udziałem czynnika ludzkiego eliminujący dotychczasowe luki wielu systemów antyawaryjnych.
Główny nacisk podczas projektowania i realizacji systemu został postawiony na elastyczność mechanizmów dedykowanych do komunikacji z modułami diagnostycznymi. System UNICALL Serwis posiada specjalizowane interfejsy przeznaczone do przyjmowania zgłoszeń o stanach awaryjnych w systemach zewnętrznych (RMI, CORBA, wywołanie HTTP, obsługa dedykowanego portu własnym protokołem CCTrans), jak również mechanizmy odpowiedzialne za „aktywne” odpytywanie określonego zbioru modułów w zadanej polityce zapytań o status.
Jako drogę powiadomienia osoby nadzorującej system wybrano połączenie telefoniczne, co stanowi o przewadze wobec systemów opartych na powiadamianiu poprzez e-mail czy SMS – możliwa jest dowolna długość komunikatu, zapewniony jest także duży stopień pewność dostarczenia i odbioru komunikatu. Długość zapowiedzi głosowej w opisywanym systemie może być w zasadzie dowolna (odtwarzane są uprzednio nagrane pliki WAV). Ponadto środowisko centrali telefonicznej i sieci telefonii PSTN jest znacznie stabilniejszym i niezawodnym środkiem komunikacji w porównaniu z komunikacją poprzez SMS czy e-mail.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.