UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonii, wprowadzi we wrześniu nową ofertę usług internetowych chello o jeszcze większych niż dotychczas prędkościach, w tym dostęp 20 Mb/s. Nowe, szybsze chello easy, chello light i chello ultra można już nabyć w promocji na potrójną usługę UPC „Kup 3, płać za 2”. Teraz przy zakupie trzech usług UPC jedną usługę klient dostaje za darmo.
UPC Polska wprowadzi we wrześniu nowe portfolio usług internetowych chello o większych prędkościach. Oto najważniejsze zmiany:
– internet o prędkości pobierania danych 20 Mb/s (nowe chello ultra)
– nowe, cztery razy szybsze chello easy 2 Mb/s oraz nowe, dwa razy szybsze chello light 4 Mb/s
– brak limitu danych w nowym chello easy.
Nowe usługi zostaną wprowadzone w życie w drugiej połowie września br., ale klienci mogą już od dzisiaj je zamawiać w ramach promocji potrójnej usługi „Kup 3, płać za 2”.
Wszyscy, którzy kupią komplet trzech usług UPC – telewizyjny Pakiet Pełny, usługę internetową i Telefon UPC – jedną z nich otrzymają bezpłatnie na cały czas trwania umowy, czyli 16 miesięcy. Ponadto przez jeden dodatkowy miesiąc będą korzystać za darmo z wszystkich usług. Promocyjna jest również cena instalacji: 9,90 zł za instalację wszystkich usług.
Szczególną atrakcją oferty jest to, że mogą z niej skorzystać nie tylko nowi klienci, którzy we wrześniu zamówią trzy usługi UPC, ale również obecni, którzy już mają jedną lub dwie usługi UPC i dokupią kolejne. Obejmuje to również klientów, którzy korzystają z usług na podstawie umów ze zobowiązaniem.
– Ponownie wyznaczamy standard usługi internetowej na rynku: nikt dotychczas nie zaoferował prędkości pobierania danych 20 Mb/s. Również jako pierwsi na rynku telekomunikacyjnym wprowadzamy tak atrakcyjną promocję na potrójną usługę. Od początku oferujemy klientom wiele rabatów na łączone usługi, jednak promocja „Kup 3, płać za 2” jest wyjątkowo prosta i atrakcyjna finansowo i z pewnością przyniesie nam duży wzrost sprzedaży – powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.
Promocji „Kup 3, płać za 2” będzie towarzyszyć dedykowana kampania reklamowa.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.