UseLab Sp. z.o.o zakończyła dla GG Network S.A. (dawniej Gadu-Gadu S.A.) analizę eye trackingową projektu nowego portalu Gadu-Gadu oraz portali konkurencyjnych pod kątem komunikacji marketingowej.
Badanie rozpoczęto w lutym 2009 roku na reprezentatywnej grupie (25 osób) wraz z statystycznymi analizami ilościowymi.
– Dzięki przeprowadzonemu badaniu udało się uniknąć kilku problemów z ważnymi funkcjami serwisu – potwierdza Adam Zajdzik, Product Owner GG Network SA. – Szczegółowy raport z badania wskazał nam np. trudności użytkowników ze zrozumieniem wybranych przez nas ikon. Badanie utwierdziło nas w przekonaniu, że nasze pomysły, wynikające z analizy konkurencyjnych portali, sprawdzają się w praktyce, a obrany kierunek rozwoju ma duży potencjał – dodaje.
Spółka UseLab zrealizowała projekty dla wielu dużych firm, np. w lutym br. na zlecenie Cityboard Media wykonano badanie eye trackingowe reklam marki Orange. Przedstawiciele UseLab nie ukrywają jednak, że analiza portalu Gadu-Gadu była dla nich bardzo ważnym przedsięwzięciem.
– Praca na rzecz takiej spółki jak GG Network SA, z której rozwiązań korzysta już chyba co drugi polski internauta, to wielki prestiż dla firmy, ale i duże wyzwanie. Cieszy nas fakt, że nasze rozwiązania pomogą użytkownikom Gadu-Gadu jeszcze efektywniej korzystać z oferowanych im przez spółkę usług – powiedział Hubert Anyżewski, członek zarządu UseLab.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.