UseLab Sp. z.o.o zakończyła dla GG Network S.A. (dawniej Gadu-Gadu S.A.) analizę eye trackingową projektu nowego portalu Gadu-Gadu oraz portali konkurencyjnych pod kątem komunikacji marketingowej.
Badanie rozpoczęto w lutym 2009 roku na reprezentatywnej grupie (25 osób) wraz z statystycznymi analizami ilościowymi.
– Dzięki przeprowadzonemu badaniu udało się uniknąć kilku problemów z ważnymi funkcjami serwisu – potwierdza Adam Zajdzik, Product Owner GG Network SA. – Szczegółowy raport z badania wskazał nam np. trudności użytkowników ze zrozumieniem wybranych przez nas ikon. Badanie utwierdziło nas w przekonaniu, że nasze pomysły, wynikające z analizy konkurencyjnych portali, sprawdzają się w praktyce, a obrany kierunek rozwoju ma duży potencjał – dodaje.
Spółka UseLab zrealizowała projekty dla wielu dużych firm, np. w lutym br. na zlecenie Cityboard Media wykonano badanie eye trackingowe reklam marki Orange. Przedstawiciele UseLab nie ukrywają jednak, że analiza portalu Gadu-Gadu była dla nich bardzo ważnym przedsięwzięciem.
– Praca na rzecz takiej spółki jak GG Network SA, z której rozwiązań korzysta już chyba co drugi polski internauta, to wielki prestiż dla firmy, ale i duże wyzwanie. Cieszy nas fakt, że nasze rozwiązania pomogą użytkownikom Gadu-Gadu jeszcze efektywniej korzystać z oferowanych im przez spółkę usług – powiedział Hubert Anyżewski, członek zarządu UseLab.
Wpisy promowane
- W jaki sposób dział HR może zyskać dzięki wdrożeniu platformy WorkflowSpecjaliści w działach HR często muszą się liczyć z wykonywaniem czasochłonnej i żmudnej pracy. Głównym celem posiadania działu HR w ...
- Bezpłatne ogłoszenia na rynku niemieckim – gdzie znaleźć dobre źródło informacji?Rynek niemiecki wciąż pozostaje dla Polaków niezwykle atrakcyjny. Tamtejsza gospodarka nie tylko dobrze sobie radzi nawet w trudnych czasach, ale ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.