Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa S.A. i DougFaberFamily są pomysłodawcami akcji społecznej: „Podróż męczy nie tylko przyszłą mamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze”.
Przeprowadzana kampania ma na celu uświadomienie i przekonanie społeczeństwa do ustępowania kobietom w ciąży miejsca w środkach komunikacji miejskiej. W konsekwencji, pragnie zwrócić uwagę społeczeństwa nie tylko na bezpieczeństwo kobiety, lecz przede wszystkim nienarodzonego dziecka.
Akcję wspiera niestandardowa kreacja, która przykuwa uwagę odbiorcy. Użyte zdjęcie USG prowokuje i poddaje temat do dyskusji. Możemy je zobaczyć na tablicach w tramwajach i autobusach w całej Polsce oraz nośniku typy citilight na ulicach Warszawy. Łącznie około 700 tablic w całym kraju.
5 października zorganizowano konferencje prasową z udziałem znanych Warszawiaków, w tym aktora Marcina Bosaka oraz aktorki Małgorzaty Lewińskiej, która poprowadziła konferencje.
Produktem towarzyszącym akcji oraz troszczącym się o zdrowie zarówno kobiety jak i jej dziecka – jest Falvit M. Patronat nad akcją objęły również TVN Style oraz Fundacja Mama.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.