Ustąp miejsca dziecku w drodze

Opublikowano: 24 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Jelfa S.A. i DougFaberFamily są pomysłodawcami akcji społecznej: „Podróż męczy nie tylko przyszłą mamę. Ustąp miejsca dziecku w drodze”.
Przeprowadzana kampania ma na celu uświadomienie i przekonanie społeczeństwa do ustępowania kobietom w ciąży miejsca w środkach komunikacji miejskiej. W konsekwencji, pragnie zwrócić uwagę społeczeństwa nie tylko na bezpieczeństwo kobiety, lecz przede wszystkim nienarodzonego dziecka.

Akcję wspiera niestandardowa kreacja, która przykuwa uwagę odbiorcy. Użyte zdjęcie USG prowokuje i poddaje temat do dyskusji. Możemy je zobaczyć na tablicach w tramwajach i autobusach w całej Polsce oraz nośniku typy citilight na ulicach Warszawy. Łącznie około 700 tablic w całym kraju.

5 października zorganizowano konferencje prasową z udziałem znanych Warszawiaków, w tym aktora Marcina Bosaka oraz aktorki Małgorzaty Lewińskiej, która poprowadziła konferencje.

Produktem towarzyszącym akcji oraz troszczącym się o zdrowie zarówno kobiety jak i jej dziecka – jest Falvit M. Patronat nad akcją objęły również TVN Style oraz Fundacja Mama.

Hanna LaskowskaUstąp miejsca dziecku w drodze

Podziel się!

O autorze

hania