Celem startującej dzisiaj agencji Vecton jest pomoc firmom w najlepszym wykorzystaniu narzędzi Marketing Automation oraz Customer Data Platforms. Założycielami przedsięwzięcia są Arek Kustra i grupa digitalowa Whites.
Marketing Automation obecny jest na rynku od lat, ale dopiero niedawno w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania na te usługi oraz powstaniem nowej kategorii – Customer Data Platform – nastąpił przełom. Otwartość na zakupy online i trwała zmiana nawyków, a także rosnące wymagania konsumentów, wymusiły na markach większe inwestycje w ten obszar. Wraz z nowymi możliwościami pojawiły się wyzwania wynikające np. z braku zasobów oraz kompetencji w tym obszarze.
Chcemy, aby nasze doświadczenie i wiedza zapracowały jak najszerzej na rynku, wyzwalając potencjał danych, personalizacji i automatyzacji – podkreśla Arek Kustra, CEO Vecton.
Agencja współpracuje z dostawcami siedmiu technologii Marketing Automation oraz Customer Data Platform.
W trakcie setek rozmów, które prowadziłem z klientami, pewne wyzwania pojawiały się cały czas niezależnie od branży czy skali biznesu, np. trudność w wyborze narzędzia, brak czasu lub umiejętności, aby wykorzystać ich pełen potencjał. Vecton posiada wszelkie zasoby i kompetencje, żeby im sprostać – zapewnia Dawid Szymula, Sales Director Vecton.
Zespół Vecton, składa się z ekspertów o wieloletnim doświadczeniu: Arek Kustra – CEO, Dawid Szymula – Sales Director, Agata Szymańska – Business Consultant, Karolina Lipińska – Business Consultant, Olek Karaszewski – Customer Data Platform Analyst.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.