Veracomp został Certyfikowanym Partnerem Serwisowym Check Point

Veracomp otrzymał status CSP (Certified Support Partner) od firmy Check Point Software Technologies, której jest autoryzowanym dystrybutorem w Polsce.

Tytuł ten uprawnia dystrybutora do korzystania z szeregu przywilejów w zakresie pomocy technicznej. Umożliwia utrzymywanie stałego kontaktu z centrum serwisowym producenta oraz daje dostęp do praktycznych narzędzi w rozwiązywaniu najbardziej skomplikowanych problemów. Dla partnerów handlowych Veracomp, którzy są beneficjantami współpracy nawiązanej między producentem i dystrybutorem, oznacza to możliwość korzystania z usług świadczonych w języku polskim, w oparciu o bezpośredni dostęp do centrum serwisowego Check Point.

Jako Certyfikowany Partner Serwisowy Check Point Veracomp wprowadził do oferty nowe usługi pomocy technicznej, którymi objęte są produkty Check Point. Dystrybutor oferuje je wyłącznie poprzez swoich partnerów handlowych (firmy wdrażające systemy informatyczne w przedsiębiorstwach), którzy sprzedają je swoim klientom.

Pierwszą z nowych usług jest autoryzowane wsparcie techniczne dla produktów Check Point (CheckPoint Support). W ramach usługi użytkownik otrzymuje roczną nielimitowaną pomoc techniczną, która jest świadczona przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Problemy można zgłaszać poprzez specjalny serwis WWW lub za pośrednictwem ogólnopolskiego centrum telefonicznego. Odpowiedź lub informacja o dalszym procesie rozwiązania problemu pojawi się w ciągu czterech godzin od momentu zgłoszenia.

Kolejną nową usługą jest V-SETUP – instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie. W ramach usługi, sprzęt lub oprogramowanie zakupione w Veracomp, jest instalowane i konfigurowane w imieniu partnera przez inżynierów dystrybutora. W ten sposób partnerzy Veracomp mogą zapewnić swoim klientom szybkie uruchomienie rozwiązania, nawet jeśli nie dysponują w tym czasie odpowiednim zapleczem. Dodatkowo, klienci zostaną przeszkoleni w zakresie podstawowej obsługi rozwiązania. Wykupując V-SETUP, partnerzy Veracomp mogą uczestniczyć w wielu projektach bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z zatrudnieniem i edukacją specjalistów ds. technicznych.

Usługi autoryzowanego wsparcia oraz V-SETUP można zamawiać w taki sam sposób, jak sprzęt i oprogramowanie w Veracomp. W każdej ofercie handlowej, dystrybutor przedstawia wszystkie dostępne wersje usług świadczonych dla danego produktu. Wystarczy zatem wybrać interesujące usługi, złożyć zamówienie u przedstawiciela handlowego Veracomp oraz podpisać umowę o świadczenie usług.

Status Certyfikowanego Partnera Serwisowego Check Point jest przyznawany po spełnieniu szeregu warunków. Firmy ubiegające się o tytuł CSP muszą posiadać centrum wsparcia technicznego oraz zatrudniać określoną liczbę inżynierów posiadających certyfikat Check Point Certified Security Expert (CCSE). Inżynierowie będą świadczyć usługi zgodnie ze standardami i procedurami Check Point.

Veracomp jest autorem pierwszego w polskiej dystrybucji IT systemu usług wsparcia technicznego, które oferowane są do dalszej odsprzedaży. Veracomp nie świadczy pomocy technicznej bezpośrednio dla użytkowników końcowych dystrybuowanych rozwiązań. Aby pomóc swoim partnerom handlowym w obsłudze klientów, firma zdecydowała się udostępnić wiedzę i zdobyte doświadczenia partnerom handlowym, którzy oferują je swoim klientom. W ten sposób partnerzy Veracomp mogą rozszerzyć portfolio usług oraz zyskać dodatkowe źródło przychodów. Natomiast użytkownicy otrzymują kompletne rozwiązanie: sprzęt i oprogramowanie z zestawem usług serwisowych i szkoleń.

http://www.veracomp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top