Verizon Wireless, największy operator telekomunikacyjny w USA, przeznaczy nawet 90 mln dolarów na odszkodowania dla swoich klientów, którym błędnie naliczył opłaty za pobieranie danych.
Korporacja znalazła się pod lupą Federalnej Komisji Łączności (ang. Federal Communications Commission, FCC), która zwróciła uwagę na pobieranie „tajemniczych” opłat. Trwające już od 10 miesięcy śledztwo FCC ujawniło, że Verizon w ostatnich dwóch latach naliczył błędnie ponad 50 mln dolarów.
Firma telekomunikacyjna zgodziła się wczoraj na refundację opłat. 15 mln klientów otrzyma w najbliższych dwóch miesiącach od dwóch od sześciu dolarów odszkodowania. Oznacza to nawet 90 mln dolarów zadośćuczynienia. Zwrot odliczany będzie od rachunków obecnych klientów; byli klienci otrzymają pocztą specjalne czeki.
Verizon winą za pomyłkę obarcza oprogramowanie telefonów swoich klientów, które wysyłało nieprawdziwe informacje o pobieraniu danych np. odwiedzaniu stron internetowych.
Decyzja firmy nie zamyka jednak śledztwa FCC, które zapowiada dalsze badanie praktyk Verizon i nie wyklucza nałożenie dodatkowych kar.
Jesteśmy zadowoleni widząc, że Verizon zgodził się w końcu zadośćuczynić swoim klientom. Pytania dlaczego zabrało to firmie aż dwa lata i dlaczego ujawnienie tej sprawy nie nastąpiło szybciej pozostają jednak otwarte – powiedziała Michele Ellison z FCC.
Źródło: businessweek.com
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.