Virgin Media, wiodący dostawca usług w dziedzinie rozrywki i komunikacji w Wielkiej Brytanii, wybrał rozwiązania Cisco do obsługi platformy udostępniania treści wideo w sieci IP (IPTV) oraz rozbudowy posiadanej, tradycyjnej infrastruktury telewizji cyfrowej. Firma Virgin Media wdroży technologię Cisco Digital Video Headend we wszystkich regionalnych i centralnych stacjach, aby umożliwić usprawnienie przesyłu sygnału telewizyjnego w standardowej i wysokiej rozdzielczości (HDTV).
Wdrażane w brytyjskiej ogólnokrajowej sieci światłowodowej Virgin Media technologie Cisco do obsługi rdzenia i brzegów sieci IP umożliwią szybką dystrybucję danych pomiędzy centralnymi i regionalnymi stacjami oraz zapewnią dostęp do sieci o dużej przepustowości. Po zakończeniu prac nowa platforma telewizyjna będzie oferować zaawansowane usługi ponad 12,6 mln gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii.
Projekt, zarządzany przez firmę Cisco, obejmuje instalację, pełną integrację systemu, przygotowanie elementów innych producentów oraz pomoc techniczną zapewnianą przez grupę ds. zaawansowanych usług wideo (Cisco Advanced Video Services Group).
– Cisco ceni sobie rozwijającą się i pogłębiającą od lat współpracę z firmą Virgin Media. Od czasu wprowadzenia przez firmę Cisco koncepcji sieci medialnych — inteligentnych sieci zoptymalizowanych pod kątem dostarczania treści multimedialnych — dostawcy usług, tacy jak firma Virgin Media, zajmują wiodącą pozycję w dziedzinie przekształcania sieci w celu podniesienia jakości obsługi klienta. Dzięki nowej platformie przesyłania sygnału telewizyjnego wykorzystującej protokół IP klienci Virgin Media mogą oczekiwać usług, które odmienią oblicze rozrywki – powiedział Phil Smith, wiceprezes oddziału firmy Cisco w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Oprócz korzyści dla klientów, uproszczona infrastruktura pomoże firmie Virgin Media ograniczyć koszty operacyjne, wspierać wprowadzanie nowych zabezpieczeń w zakresie warunkowego dostępu, a także przyspieszyć wdrażanie nowych usług w standardowej i wysokiej rozdzielczości.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.