„Vogue”, dla wielu najważniejsze kobiece pismo poświęcone modzie, udostępnia swoje pełne archiwum. Za dostęp do wszystkich wydań wychodzącego od 1892 roku magazynu trzeba jednak odpowiednio zapłacić.
Możliwość przejrzenia ponad 425 tys. zdjęć, 300 tys. reklam i 100 tys. artykułów zamieszczonych w „Vogue” to nieoceniona kopalnia informacji dotycząca mody i stylu życia ubiegłych 120 lat.
Za dostęp do w pełni zdigitalizowanego archiwum trzeba zapłacić 1575 dolarów rocznego abonamentu. Subskrybenci mogą kopiować, drukować i dzielić się treściami z innymi płacącymi użytkownikami. Jest też możliwość tworzenia folderów dla wspólnych projektów, które będą dostępne dla wybranych użytkowników. Obecni prenumeratorzy „Vogue” dostać mają w przyszłym roku możliwość wglądu do pewnej części archiwum.
Najwięcej pytań budzi cena dostępu. Wydawca, firma Condé Nast, tłumaczy ją brakiem reklam oraz wyjątkowymi treściami, których dostępność w wersji papierowej – szczególnie numerów sprzed lat – jest mocno ograniczona lub prawie niemożliwa.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.