„Vogue”, dla wielu najważniejsze kobiece pismo poświęcone modzie, udostępnia swoje pełne archiwum. Za dostęp do wszystkich wydań wychodzącego od 1892 roku magazynu trzeba jednak odpowiednio zapłacić.
Możliwość przejrzenia ponad 425 tys. zdjęć, 300 tys. reklam i 100 tys. artykułów zamieszczonych w „Vogue” to nieoceniona kopalnia informacji dotycząca mody i stylu życia ubiegłych 120 lat.
Za dostęp do w pełni zdigitalizowanego archiwum trzeba zapłacić 1575 dolarów rocznego abonamentu. Subskrybenci mogą kopiować, drukować i dzielić się treściami z innymi płacącymi użytkownikami. Jest też możliwość tworzenia folderów dla wspólnych projektów, które będą dostępne dla wybranych użytkowników. Obecni prenumeratorzy „Vogue” dostać mają w przyszłym roku możliwość wglądu do pewnej części archiwum.
Najwięcej pytań budzi cena dostępu. Wydawca, firma Condé Nast, tłumaczy ją brakiem reklam oraz wyjątkowymi treściami, których dostępność w wersji papierowej – szczególnie numerów sprzed lat – jest mocno ograniczona lub prawie niemożliwa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.