VoIP w Crowley'u

Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, wprowadza do swojej oferty usługę VoIP. Usługa będzie realizowana za pośrednictwem bezprzewodowej technologii LMDS, a całość kosztów integracji systemów u klientów pokryje Crowley. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z kompleksowej usługi telekomunikacyjnej i zredukować koszty połączeń aż do 40% w przypadku rozmów międzynarodowych i do 20% w połączeniach z abonentami telefonów komórkowych. Dodatkowo, Crowley oferuje usługę Głosowego VPN, która umożliwia zastosowanie jednej infrastruktury do transmisji danych komputerowych i głosu.

Usługa VoIP oferowana przez sieć Crowley jest w całości zintegrowana z istniejącą u klienta infrastrukturą telekomunikacyjną. Rozmowy międzynarodowe i do operatorów telefonii komórkowej kierowane są przez centralkę abonencką automatycznie do bramy głosowej dostosowującej transmitowany głos do przesyłania przez sieć IP.

„Usługa oferowana przez sieć Crowley ma tę przewagę, że obejmuje kompletne rozwiązanie, na które składa się instalacja urządzeń telekomunikacyjnych, integracja i konfiguracja urządzeń oraz świadczenie usługi VoIP. Wraz z rachunkiem klient otrzymuje informację o ilości, czasie oraz koszcie wszystkich przeprowadzonych rozmów. Średniej wielkości firma może dzięki nowej usłudze zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.

Unikatowym rozwiązaniem w sieci Crowley jest usługa Głosowego VPN. Transmisja danych w tym przypadku odbywa się analogicznie jak w tradycyjnym VPN, a dodatkowe kanały na połączenie głosowe zapewniają wysoką jakość przesyłanego głosu oraz dostępność usługi niezależnie od ilości przesyłanych danych komputerowych. Za rozmowy telefoniczne nie są pobierane żadne dodatkowe płatności, poza stałą opłatą abonamentową. Usługa umożliwia także przesył danych oraz łączność telefoniczną pomiędzy lokalizacjami klienta.

„Usługa ta posiada wszystkie zalety VPN: bezpieczeństwo przesyłanych informacji, elastyczny dobór gwarantowanych przepływności oraz brak konieczności dodatkowych inwestycji w sprzęt telekomunikacyjny. Przesyłanie rozmów głosowych przez infrastrukturę VPN jest możliwe dzięki prostej integracji centralek abonenckich z siecią VPN za pośrednictwem bramy głosowej. Działanie usługi jest monitorowane non-stop przez nasze Centrum Zarządzania Siecią, co zapewnia jej bezawaryjność.” – dodaje Paweł Papliński, kierownik zespołu produktów i analiz w Crowley Data Poland.

http://www.crowley.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top