„Tylko tyle. Warte aż tyle” – to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagena, dotyczącej nowej oferty pakietów wyposażenia do najpopularniejszych modeli marki. Akcja promocyjna, zakrojona na szeroką skalę, obejmuje prasę, telewizję i outdoor, jednak głównym medium, zawierającym wszelkie szczegółowe informacje zarówno o modelach, jak i o możliwościach łączenia pakietów, jest Internet.
Specjalna strona internetowa: www.vwkonfigurator.pl, ułatwia klientom wybór konkretnych elementów wyposażenia. Co najważniejsze – istnieje możliwość indywidualnego konfigurowania każdego auta, zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami (wybór tapicerki, klimatyzacji, silnika itp.). Volkswagen wykorzystał w kampanii potencjał, jaki niesie Internet i dał swoim klientom możliwość konfigurowania aut zgodnie z własnym życzeniem.
Stronę internetową przygotowała agencja interaktywna Conecto. Odpowiedzialna za projekt Katarzyna Kruczkowska podkreśla, że bardzo istotna przy jego realizacji była użyteczność: „Strona jest przede wszystkim nośnikiem bardzo konkretnych, wymiernych danych, spełnia istotne zadanie informacyjne. Tym samym zarówno pod względem wizualnym, jak i merytorycznym, różni się od wcześniej przygotowywanych przez Conecto projektów dla Volkswagena, np. mikrostron wizerunkowych dla poszczególnych modeli – choćby Touarega (www.volkswagen.pl/kampanie/touareg), czy Tourana (www.volkswagen.pl/kampanie/touran), gdzie dominuje przekaz graficzny. Strony wizerunkowe rządzą się swoimi prawami – tu odnosimy się do emocji, stąd tak ważną rolę odgrywają animacje czy muzyka. www.vwkonfigurator,pl ma do spełnienia zupełnie inne zadanie.”
Dla Volkswagena Internet staje się coraz bardziej istotnym narzędziem marketingowym. „To, że nasz klient – tak jak my – doskonale zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki ma Internet, przekłada się na owocną współpracę i umożliwia przygotowywanie coraz bardziej wyrafinowanych projektów. www.vwkonfigurator.pl jest jednym z nich. Pokazuje też, że nasz klient doskonale wykorzystuje fakt korzyści płynących z kampanii w Internecie: im większa dostępność do informacji, funkcjonalność na najwyższym poziomie oraz możliwość dokonywania symulacji zgodnie z indywidualnymi upodobaniami każdego internauty – tym większe efekty płynące z kampanii”- dodaje Kruczkowska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.