„Tylko tyle. Warte aż tyle” – to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagena, dotyczącej nowej oferty pakietów wyposażenia do najpopularniejszych modeli marki. Akcja promocyjna, zakrojona na szeroką skalę, obejmuje prasę, telewizję i outdoor, jednak głównym medium, zawierającym wszelkie szczegółowe informacje zarówno o modelach, jak i o możliwościach łączenia pakietów, jest Internet.
Specjalna strona internetowa: www.vwkonfigurator.pl, ułatwia klientom wybór konkretnych elementów wyposażenia. Co najważniejsze – istnieje możliwość indywidualnego konfigurowania każdego auta, zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami (wybór tapicerki, klimatyzacji, silnika itp.). Volkswagen wykorzystał w kampanii potencjał, jaki niesie Internet i dał swoim klientom możliwość konfigurowania aut zgodnie z własnym życzeniem.
Stronę internetową przygotowała agencja interaktywna Conecto. Odpowiedzialna za projekt Katarzyna Kruczkowska podkreśla, że bardzo istotna przy jego realizacji była użyteczność: „Strona jest przede wszystkim nośnikiem bardzo konkretnych, wymiernych danych, spełnia istotne zadanie informacyjne. Tym samym zarówno pod względem wizualnym, jak i merytorycznym, różni się od wcześniej przygotowywanych przez Conecto projektów dla Volkswagena, np. mikrostron wizerunkowych dla poszczególnych modeli – choćby Touarega (www.volkswagen.pl/kampanie/touareg), czy Tourana (www.volkswagen.pl/kampanie/touran), gdzie dominuje przekaz graficzny. Strony wizerunkowe rządzą się swoimi prawami – tu odnosimy się do emocji, stąd tak ważną rolę odgrywają animacje czy muzyka. www.vwkonfigurator,pl ma do spełnienia zupełnie inne zadanie.”
Dla Volkswagena Internet staje się coraz bardziej istotnym narzędziem marketingowym. „To, że nasz klient – tak jak my – doskonale zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki ma Internet, przekłada się na owocną współpracę i umożliwia przygotowywanie coraz bardziej wyrafinowanych projektów. www.vwkonfigurator.pl jest jednym z nich. Pokazuje też, że nasz klient doskonale wykorzystuje fakt korzyści płynących z kampanii w Internecie: im większa dostępność do informacji, funkcjonalność na najwyższym poziomie oraz możliwość dokonywania symulacji zgodnie z indywidualnymi upodobaniami każdego internauty – tym większe efekty płynące z kampanii”- dodaje Kruczkowska.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.