„Tylko tyle. Warte aż tyle” – to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagena, dotyczącej nowej oferty pakietów wyposażenia do najpopularniejszych modeli marki. Akcja promocyjna, zakrojona na szeroką skalę, obejmuje prasę, telewizję i outdoor, jednak głównym medium, zawierającym wszelkie szczegółowe informacje zarówno o modelach, jak i o możliwościach łączenia pakietów, jest Internet.
Specjalna strona internetowa: www.vwkonfigurator.pl, ułatwia klientom wybór konkretnych elementów wyposażenia. Co najważniejsze – istnieje możliwość indywidualnego konfigurowania każdego auta, zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami (wybór tapicerki, klimatyzacji, silnika itp.). Volkswagen wykorzystał w kampanii potencjał, jaki niesie Internet i dał swoim klientom możliwość konfigurowania aut zgodnie z własnym życzeniem.
Stronę internetową przygotowała agencja interaktywna Conecto. Odpowiedzialna za projekt Katarzyna Kruczkowska podkreśla, że bardzo istotna przy jego realizacji była użyteczność: „Strona jest przede wszystkim nośnikiem bardzo konkretnych, wymiernych danych, spełnia istotne zadanie informacyjne. Tym samym zarówno pod względem wizualnym, jak i merytorycznym, różni się od wcześniej przygotowywanych przez Conecto projektów dla Volkswagena, np. mikrostron wizerunkowych dla poszczególnych modeli – choćby Touarega (www.volkswagen.pl/kampanie/touareg), czy Tourana (www.volkswagen.pl/kampanie/touran), gdzie dominuje przekaz graficzny. Strony wizerunkowe rządzą się swoimi prawami – tu odnosimy się do emocji, stąd tak ważną rolę odgrywają animacje czy muzyka. www.vwkonfigurator,pl ma do spełnienia zupełnie inne zadanie.”
Dla Volkswagena Internet staje się coraz bardziej istotnym narzędziem marketingowym. „To, że nasz klient – tak jak my – doskonale zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki ma Internet, przekłada się na owocną współpracę i umożliwia przygotowywanie coraz bardziej wyrafinowanych projektów. www.vwkonfigurator.pl jest jednym z nich. Pokazuje też, że nasz klient doskonale wykorzystuje fakt korzyści płynących z kampanii w Internecie: im większa dostępność do informacji, funkcjonalność na najwyższym poziomie oraz możliwość dokonywania symulacji zgodnie z indywidualnymi upodobaniami każdego internauty – tym większe efekty płynące z kampanii”- dodaje Kruczkowska.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.